Mundus animirao svijet, hrvatski proizvod žele Australci

Slika /slike 1/Obrt/shutterstock_230258842_cr.jpg

Nakon osvajanja Good Game Liftoffa, Mundus kao startup ostvario je brojne suradnje, a trenutačno radi sa 48 škola u Hrvatskoj, a interes za igrom prelazi i granice Hrvatske. Postoji interes na australskom i novozelandskom tržištu, konkretno, u edukacijskom sektoru.

Danas su virtualne igre zamijenile one klasične kao što su ‘Čovječe ne ljuti se’ ili ‘Monopoly’, ali kada se klasično spoji s digitalnim nastane pametna društvena igra – Mundus. Ljubav prema tehnologiji ono je što dijeli troje srednjoškolaca iz V. gimnazije u Zagrebu i jedan student zagrebačkog FER-a. U toj formaciji djeluju već dvije godine, a njihov projekt je Mundus.

“Morali smo kombinirati dotad nama nepoznata znanja. Ali s obzirom na to da volimo učiti i razvijati tehnologiju, nije nam bilo teško”, započeo je jedan od Mundusovaca i idejni začetnik Filip Hercig. Ideja za Mundus nastala je sasvim spontano još krajem 2015. kada je Hercig, zadužen za razvoj poslovanja, za natjecanje mladih tehničara i smotru mladih poduzetnika napravio prvi koncept ove pametne društvene igre.

Mundus kao startup postoji od ljeta 2017., no stvari su postale ozbiljnije u rujnu 2018. s osvajanjem startup natjecanja Good Game Liftoff. Tada su se susreli s poznatijim hrvatskim poduzetnicima poput Nenada Bakića, Mate Rimca ili Tomislava Cara, a njihovi komentari bili su im podstrek za dalje.

“Odabrali su nas kao najbolji startup te osim povjerenja povjerili i 100 tisuća kuna. Tu ne smijemo izostaviti tvrtku Good Game Global koja je zapravo organizirala natjecanje i prikupila sredstva za nagradu”, istaknuo je Hercig, dodajući kako se trenutno ima feedback iz nekoliko obrazovnih ustanova gdje su njihovi krajnji korisnici. Nakon osvajanja Good Game Liftoffa, ostvarili su brojne suradnje, trenutačno rade sa 48 škola u Hrvatskoj, a interes za igrom prelazi i granice naše zemlje.

“Postoji interes na australskom i novozelandskom tržištu, konkretno, u edukacijskom sektoru. Trenutačno radimo testiranja koja su preduvjet za ozbiljne poteze na tim tržištima’’, rekao je Hercig. Mundus je zapravo još uvijek neprofitna organizacija, objašnjava Hercig, a upravo 2019. trebala bi biti ona kada će početi djelovati i kao tvrtka.

“Orijentirani smo na suradnju s obrazovnim institucijama, no naravno da ne zatvaramo opciju kupnje za privatne korisnike. Tu također imamo potencijala, a kako bismo najbolje istražili masovno tržište, planiramo Kickstarter kampanju u rujnu 2019. godine”, zaključuje Filip Hercig.

(Poslovni dnevnik)
 

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz