Hrvatski turizam predstavlja se na sajmu u Dubaiju

Slika /slike 1/Turizam/htz-dubai.jpg

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) te predstavnici nekoliko ovdašnjih lokalnih turističkih zajednica i institucija i ove godine predstavljaju nacionalnu turističku ponudu na sajmu ATM - Arabian Travel Market, koji se održava u Dubaiju od 28. travnja do 1. svibnja. Uz HTZ, kao glavnog izlagača, na sajmu svoju ponudu predstavlja i sedam suizlagača - turističke zajednice grada Zagreba i  Dubrovačko-neretvanske županije, NP Plitvička jezera, HUP, Amathus Travel Croatia, Abacus Tours te Jung Sky.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) te predstavnici nekoliko ovdašnjih lokalnih turističkih zajednica i institucija i ove godine predstavljaju nacionalnu turističku ponudu na sajmu ATM - Arabian Travel Market, koji se održava u Dubaiju od 28. travnja do 1. svibnja, izvijestili su u ponedjeljak iz HTZ-a.

Uz HTZ, kao glavnog izlagača, na sajmu svoju ponudu predstavlja i sedam suizlagača - turističke zajednice grada Zagreba i  Dubrovačko-neretvanske županije, NP Plitvička jezera, HUP, Amathus Travel Croatia, Abacus Tours te Jung Sky.

Hrvatski turistički sektor je tijekom prošle godine s tržišta Ujedinjenih Arapskih Emirata (UAE) ostvario nešto više od od 11 tisuća dolazaka i 25 tisuća noćenja, što u odnosnu na 2017. godinu predstavlja rast u dolascima od 28 posto te u noćenjima 10 posto. U dolascima i noćenjima prednjači grad Zagreb, a potom slijede Dubrovnik i Split.

"Predstavljanje hrvatske turističke ponude na ovom tržištu i daljnje unaprjeđenje suradnje s UAE ima višestruke efekte za hrvatski turizam i gospodarstvo. U tom kontekstu do posebnog izražaja dolazi izravna aviolinija koja povezuje Zagreb i Dubai avioprijevoznika Emirates, koja je dovela do povećane potražnje poslovnih putnika, ali i turista iz istočnoazijskih država poput Južne Koreje, Japana, Tajvana, Singapura i Australije", ističe direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Dodaje da se puno očekuje i od aviolinije prijevoznika Fly Dubai koja će od 2. lipnja do 13. listopada dva puta tjedno povezivati Dubrovnik i Dubai.

"Putovanja su postala dio lifestylea Emiraćana, gdje prosječno polovica stanovništva putuje jednom godišnje, 26 posto ostvari dva putovanja, a 24 posto tri i više putovanja godišnje. Radi se o gostima koji preferiraju bolje smještajne kapacitete, hotele s pet ili četiri zvjezdice te bogato opremljene vile ili apartmane", ističe Staničić, koji se u Dubaiju susreo i s predstavnicima specijaliziranih medija i brojnih partner poput WEGO, Medical Ozon, AVIAREPS, Jordanskom turističkom organizacijom, Meetin, Think Strawberries, itd.

I za direktoricu Turističke zajednice Grada Zagreba Martinu Bienenfeld dnevni letovi između Dubaija i Zagreba pružili su pozitivan poticaj turizmu pa je u 2018. godini u Zagrebu zabilježeno 38 posto više dolazaka i 9 posto više noćenja iz UAE nego godinu prije.

Turistički sajam ATM Dubai najveći je i najposjećeniji turistički sajam na Bliskom istoku. Na sajmu se očekuje oko 40.000 turističkih djelatnika i dužnosnika iz cijelog svijeta, a procjenjuje se da će se tijekom sajma ugovoriti poslovi vrijedni oko 2,5 milijarde američkih dolara.

(Hina)
 

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz