Otvorili Slavonski dućan, kupci su najvećim dijelom strani turisti

Slika /slike 1/Poljoprivreda i ribarstvo/shutterstock_261244847_cr.jpg

Slavonski dućan jedinstven je prodajni punkt na čijim se policama nalazi raskošan asortiman prehrambenih proizvoda lokalnih OPG-ova, ručno rađeni suveniri, tradicionalni etno odjevni predmeti. Kupci najvećim dijelom strani turisti, Englezi, Talijani, Francuzi i Japanci, kojih je u Slavoniji sve više i više.

Slavonski dućan jedinstven je prodajni punkt na čijim se policama nalazi raskošan asortiman prehrambenih proizvoda lokalnih OPG-ova, ručno rađeni suveniri, tradicionalni etno odjevni predmeti. U prvih godinu dana prodaja je nadmašila očekivanja, a proizvodi su se s polica dućana, raselili širom svijeta, od Urugvaja do Australije.

U Novoj Gradiški, gradu koji povjesničari često nazivaju najmlađim hrvatskim gradom, prošle se godine "rodio“, jedinstven u Hrvatskoj, "Slavonski dućan". Smješten tik uz prostorije Turističke zajednice grada, Slavonski dućan u prvom redu privlači turiste, putnike namjernike te brojne Slavonce koji rade u inozemstvu, a na odmor dolaze u svoju Slavoniju.

Zahvaljujući njima proizvodi s lokalnih OPG-ova, od sireva i suhomesnatih proizvoda, meda, voćnih namaza i tjestenine, preko suvenira, do odjeće i predmeta ukrašenih etno motivima i skupocjenim zlatovezom, otputovali su već u gotovo sve zemlje svijeta, od Urugvaja, pa do Australije.

"Sve je krenulo prije dvije godine, kada su grad Nova Gradiška i šest okolnih općina – Cernik, Rešetari, Staro Petrovo Selo, Nova Kapela, Davor i Okučani, osnovali Zajednicu proizvođača novogradiškog kraja. Na tom je temelju, uz veliku potporu Grada Nove Gradiške, u ožujku prošle godine, realizirana i još jedna ideja o prodajnom punktu preko kojeg će svi zainteresirani proizvođači moći plasirati svoje proizvode…“, kaže Milan Rosić, voditelj Slavonskog dućana i upravitelj Zajednice proizvođača novogradiškog kraja, dodajući kako su kupci najvećim dijelom strani turisti, Englezi, Talijani, Francuzi i Japanci, kojih je u Slavoniji, ma koliko to nekima zvučalo nerealno, sve više i više.

Ističe kako je upravo otvaranje dućana, neočekivano pokrenulo i još jednu pozitivnu lančanu reakciju. Naime, samo zato da bi mogli svoje proizvode izložiti na policama dućana, mnogi su se Slavonci odlučili otvoriti OPG.

I dok stranci najviše traže suvenire iz ovog kraja i tradicionalne odjevne predmete, etno kreacije ukrašene zlatovezom, naši ljudi koji rade u inozemstvu i domaći turisti u prvom redu kupuju slavonske delicije – suhomesnate proizvode, razne sireve, alkoholna pića, likere, voćne sokove i namaze, med i proizvode od meda, najrazličitije domaće tjestenine i domaće kolače rađene po starim tradicionalnim receptima“, kaže voditelj dućana, koji je i više nego zadovoljan prodajom, jer mali je Slavonski dućan prošlu godinu završio s pozitivom te je ušao u sustav PDV-a.

(Poslovni dnevnik)


 



Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz