Hrvatski startup Top Digital Agency na korak do milijunske investicije

Slika /slike 1/Gospodarstvo/shutterstock_200692268_cr.jpg

Goran Deak, Scott Coleman i Domagoj Hruškar iz Top Digital Agencyja, jednog od najperspektivnijih američko-hrvatskih startupa, predstavili su prošlog tjedna svoju platformu na svjetskoj konferenciji TechCrunch Disruptu u San Franciscu. Cilj im je bio privući potencijalne investitore radi ulaganja koje njihov startup može pretvoriti u globalno uspješnu tvrtku.

Odjeveni u prepoznatljive hrvatske ‘kockice’ Goran Deak, Scott Coleman i Domagoj Hruškar iz Top Digital Agencyja, jednog od najperspektivnijih američko-hrvatskih startupa, predstavili su prošlog tjedna svoju platformu na svjetskoj konferenciji TechCrunch Disruptu u San Franciscu. Cilj im je bio privući potencijalne investitore radi ulaganja koje njihov startup može pretvoriti u globalno uspješnu tvrtku.

Nekoliko investitora prepoznalo je kvalitetu i posebnost Top Digital Agency koji nepristrano rangira agencije diljem svijeta čime pruža veći izbor tvrtkama koje traže agencije za svoje potrebe. U fazi su pregovori s potencijalnim investitorima i zasad se može reći da je ta platforma na korak do milijunske investicije.

Odradili smo veliki broj demo prezentacija za potencijalne korisnike – digitalne agencije i tvrtke koje traže njihove usluge – te dobili odlične povratne informacije, gotovo 100 posto pozitivni feedback – izjavio je Goran Deak, direktor Top Digital Agencyja.

Nakon TechCrunch Disrupta, Top Digital Agency predstavit će se 29. rujna na Bug Idea Knockout natjecanju u Zagrebu.

Top Digital Agency je platforma posvećena spajanju tvrtki s digitalnim agencijama koje nude odgovarajuće usluge, neovisno o tome u kojem se dijelu svijeta nalaze. Svrha TDA je ponuditi agencijama transparentan način natjecanja za projekte neovisno o veličini, lokaciji i financijskoj snazi te pružiti kompanijama brz i efikasan put do pravog partnera kroz standardiziran i nepristran način pitchanja. Trenutačno se na platformi nalazi više od 1600 svjetskih agencija u više od 40 digitalnih usluga iz više od 100 zemalja.

(Lider)

Vijesti iz medija | Događanja | Strana tržišta i prilike