Hrvatska turistička ponuda na sajmu WTM u Londonu

Slika /slike 1/Turizam/croatia u londonu.jpg

Hrvatska se predstavlja na sajmu World Travel Market (WTM) sa 16 suizlagača, među kojima su turističke zajednice županija Zadarske, Šibensko-kninske, Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske, gradova Zagreb i Dubrovnik te NP Plitvička jezera, Croatia Airlines, Maistra Hospitality Group, Valamar, Uniline DMC – Croatia, Perfecta Travel, Liburnia hotels&villas, Aminess hotels&campsites, BAN Tours i Adriatic DMC.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) predstavlja hrvatsku turističku ponudu na sajmu World Travel Market (WTM), jednom od najvećih svjetskih turističkih sajmova koji se održava uživo od 1. do 3. studenog u Londonu, a virtualno 8. i 9. studenoga na online platformi sajma, izvijestio je HTZ u ponedjeljak.

Hrvatska se predstavlja sa 16 suizlagača, među kojima su turističke zajednice županija Zadarske, Šibensko-kninske, Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske, gradova Zagreb i Dubrovnik te NP Plitvička jezera, Croatia Airlines, Maistra Hospitality Group, Valamar, Uniline DMC – Croatia, Perfecta Travel, Liburnia hotels&villas, Aminess hotels&campsites, BAN Tours i Adriatic DMC.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić se prvog dana sajma susreo s predstavnicima najvažnijih partnera kao što su easyJet, TUI, SAGA, Jet2.com & Jet2Holidays. Sastanci su održani i sa predstavnicima Globetrotter TV-a, National Geographica te Wanderlusta.

„Nastup na jednom od najvećih svjetskih turističkih sajmova možemo gledati kao dio intenzivnih priprema za 2022. turističku godinu. Iznimno dobre rezultate postignute u ovoj godini, ali i odlične najave za iduću godinu, primili smo od predstavnika Jet2.com-a, naših najvažnijih partnera na britanskom tržištu, koji nam uz TUI, dovodi najveći broj britanskih turista. Zaključci sa prvog dana sajma vrlo su pozitivni, partneri za iduću godinu najavljuju rast potražnje za Hrvatskom i veći broj aviolinija", rekao je Staničić.

Razvojni menadžer u easyJetu Richard Owen zadovljan je suradnjom s Hrvatskom.

„U ovoj smo godini ostvarili vrlo dobre rezultate te smo se tako gotovo u potpunosti vratili na trendove iz 2019. godine. Kada govorimo o Hrvatskoj, u idućoj godini planiramo povećanje kapaciteta i uvođenje novih letova, a pritom i po prvi put razmatramo uvođenje letova prema zračnim lukama Rijeka i Osijek“, izjavio je Owens, nadodavši kako su im, u kontekstu Hrvatske, zanimljiva tržišta Njemačke, Italije i Velike Britanije.

Zadovoljstvo iskazanom potražnjom za Hrvatskom u ovoj godini izrazio je i Frank Broersen iz TUI-ja, vodeće svjetske turističke grupacije.

„Bilježimo povećanje bukinga od 16 posto u odnosu na 2019. godinu, a nastavak pozitivnih trendova i daljnji oporavak turističkog tržišta očekujemo i u narednoj godini. U tijeku su završne radnje, faze planiranja i pregovori s hrvatskim partnerima te vjerujem u dogovor koji će rezultirati još većim brojem naših kapaciteta u Hrvatskoj“, rekao je Broersen.

Povećanje kapaciteta prema Hrvatskoj najavili su i Janice Mather te Jacob Bramley iz Jet2.com & Jet2Holidays, drugog najvećeg turoperatora te treće najveće britanske zrakoplovne kompanije koja leti iz devet baza u Britaniji na preko 70 odredišta diljem Europe.

U Hrvatskoj je u dosadašnjem dijelu godine s britanskog tržišta ostvareno više od 230 tisuća dolazaka i oko 1,2 milijuna noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast 83 posto u dolascima i 77 posto u noćenjima.

(Hina)


 

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz