- Objavljeno: 22.03.2019.
Hrvatska najbolja destinacija poslovnog turizma u Europi u 2018.
Hrvatsku je specijalizirani britanski magazin "Business Destinations" proglasio najboljom destinacijom za poslovni turizam u Europi u 2018. godini. HTZ to je priznanje osvojila u kategoriji "Europe", u sklopu koje su se dodjeljivale i nagrade za najbolje hotele, zračne luke, aviokompanije, objekte i usluge koje su dio vrhunske ponude u industriji poslovnih putovanja.
Hrvatsku je specijalizirani britanski magazin "Business Destinations" proglasio najboljom destinacijom za poslovni turizam u Europi u 2018. godini, izvijestili su u srijedu iz Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ).
Hrvatska turistička zajednica to je priznanje osvojila u kategoriji "Europe", u sklopu koje su se dodjeljivale i nagrade za najbolje hotele, zračne luke, aviokompanije, objekte i usluge koje su dio vrhunske ponude u industriji poslovnih putovanja.
"Nagrada za najbolju destinaciju poslovnog turizma za nas je i važnija, jer nominacije i izbor pobjednika provodi uredništvo časopisa zajedno s brojnim čitateljima i korisnicima poslovnih usluga diljem svijeta. Poslovni turizam predstavlja važan turistički proizvod, budući individualni i grupni poslovni gosti čine stabilan izvor potražnje koja je ovisno o trendovima najizraženija u razdobljima pred i posezone", ističe u priopćenju direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić.
Naglašava pritom da istraživanja među hotelijerima pokazuju da poslovni gosti čine 10 do 15 posto udjela svih hotelskih gostiju.
S ciljem jačanja i razvoja MICE (kongresnog i poslovnog turizma) prošle je godine unutar HTZ-a oformljen Kongresni odjel, a HTZ provodi niz aktivnosti za promicanje poslovnog turizma, od marketinških kampanja do nastupa na najvažnijim specijaliziranim kongresnim burzama poput IMEX Frankfurt, IMEX America, IBTM Barcelona i Conventa Ljubljana.
Magazin "Business Destinations" je i časopis i internetski portal namijenjen poslovnim putnicima te svim djelatnicima koji rade u industriji poslovnih putovanja, a pozicionirao se i kao ključni izvor informacija i inspiracije za poslovna putovanja pokrivajući širok raspon tema od ekskluzivnih hotela, odmarališta i konferencijskih destinacija do luksuznih proizvoda i usluga, napominju iz HTZ-a.
(Hina)