Čarolije od leda iz Osijeka

Slika /slike 1/Gospodarstvo/shutterstock_157152221_cr.jpg

Najviše su traženi ledeni blokovi u kojima su brend-proizvodi te premium kocke leda u svim veličinama za restorane i kafiće. Potražnja je za tim proizvodima sve veća pa Ice Product prodaje proizvode od leda, osim u Hrvatskoj, i u BiH, Srbiji, Makedoniji, Sloveniji, Austriji i Njemačkoj. Stalno se bave inovacijama u poslu s ledom kako bi proizvodi te tvrtke bili bolji i jedinstveni ne samo u Hrvatskoj i Europi nego i u svijetu.

Mašta može svašta, pa i razviti uspješan posao na ledu kako to čini Mihaela Radovanović, vlasnica i direktorica tvrtke Ice Product iz Osijeka. Ta tvrtka proizvodi kristalno čiste kocke i skulpture od leda. Radovanović je već imala poduzetničkog staža kad je 2015. osnovala Ice Product i počela proizvoditi ledene čarolije koje prodaje kanalu HoReCa i izvozi u susjedne zemlje. Posao proizvodnje ledenih blokova i skulptura toliko je napredovao da Ice Product namjerava otvoriti skladišta u Zagrebu i Splitu kako bi što brže dostavljao svoje proizvode kupcima kojih je sve više.

Riječ je o tvrtki jedinstvenoj u ovome poslu u Hrvatskoj jer Ice Product, za razliku od ostalih, jedini proizvodi premium proizvode od leda. Radovanović ističe da je nakon osnivanja tvrtke počela istraživati što se na svjetskoj razini nudi u tome poslu te je na temelju tih podataka kreirala proizvod koji nema konkurencije.

Najviše su traženi ledeni blokovi u kojima su brend-proizvodi te premium kocke leda u svim veličinama za restorane i kafiće. Potražnja je za tim proizvodima sve veća i na domaćem i na inozemnom tržištu, pa Ice Product prodaje proizvode od leda, osim u Hrvatskoj, i u BiH, Srbiji, Makedoniji, Sloveniji, Austriji i Njemačkoj.

Proizvode Ice Producta danas plasiramo u sve vrhunske kafiće, restorane i hotele u Hrvatskoj i Austriji, a trenutačno smo u završnim pregovorima i s najvećim distributerima u kanalima HoReCa na području Austrije i Njemačke, ističe Radovanović.

Radovanović ističe da unatoč tomu što Ice Product nema konkurencije na hrvatskom tržištu, stalno se bavi inovacijama u poslu s ledom kako bi proizvodi te tvrtke bili bolji i jedinstveni ne samo u Hrvatskoj i Europi nego i u svijetu.

(Lider)

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz