- Objavljeno: 24.09.2025.
Zajedničko predstavljanje hrvatske i slovenske turističke ponude u Tokiju
Hrvatska i slovenska turistička ponuda predstavljene su u srijedu u središtu Tokija japanskim turističkim partnerima pod nazivom "Experience Croatia, Feel Slovenia". Uz HTZ na B2B radionici u Tokiju bili su i predstavnici devet hrvatskih turističkih tvrtki, zajednica i udruga. Japance na putovanja u Hrvatsku cijele godine najviše motiviraju autentična iskustva, prirodne ljepote, kulturna i povijesna bogatstva te raznolika gastronomija.
Hrvatska i slovenska turistička ponuda predstavljene su u srijedu u središtu Tokija japanskim turističkim partnerima pod nazivom "Experience Croatia, Feel Slovenia", izvijestila je u srijedu Hrvatska turistička zajednica (HTZ). Predstavljanje u organizaciji HTZ-a i Slovenske turističke organizacije i u partnerstvu s avioprijevoznikom Turkish Ailines.Održana je i poslovna radionica gdje su hrvatske i slovenske tvrtke te turističke zajednice prikazale najbolje od turizma i destinacija u svojim zemalja japanskim agentima i drugim dionicima međunarodne turističke industrije. Na radionici je bilo 65 japanskih agenata.
"Često udružujemo snage s našim susjedima kada predstavljamo turističke ponude na dalekim tržištima, jer turisti iz Japana, Kine ili pak Južne Koreje nerijetko na svojim proputovanjima obilaze nekoliko država Europe. U Tokiju smo predstavili najbolje od hrvatskog turizma i zahvaljujem Slovenskoj turističkoj organizaciji na povjerenju i dugogodišnjoj suradnji kojom jačamo globalnu prepoznatljivost i konkurentnost obje destinacija", rekao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Poručio je da Japance na putovanja u Hrvatsku cijele godine najviše motiviraju autentična iskustva, prirodne ljepote, kulturna i povijesna bogatstva te raznolika gastronomija.
Staničić je naveo i da su japanski turisti u Hrvatskoj u prvih osam mjeseci ove godine ostvarili porast dolazaka od 5 i noćenje od 4 posto u odnosu na isto razdoblje lani.
Uz HTZ na B2B radionici u Tokiju bili su i predstavnici devet hrvatskih turističkih tvrtki, zajednica i udruga - turističke zajednice gradova Zagreba i Šibenika, Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA), Javna ustanova Nacionalni park Krka, tvrtke Tumlare Corporation Croatia, Travemo Club, Uniline, Fortuna Travel te Hrvatska premium selekcija, kao i hrvatski veleposlanik u Japanu Dražen Hrastić.
Iz HTZ-a iznose i podatke za Sloveniju, u kojoj je ove godine do srpnja zabilježeno gotovo 10 posto više noćenja i 19 posto više dolazaka japanskih turista nego u istom razdoblju prošle godine.
Iz Slovenije je uz Slovensku turističku organizaciju u Tokiju bilo i deset tvrtki - Ljubljana Tourism, Turizem Bled, Sava Hotels & Resorts, Ljubljana Castle, Palma Travel, Intours DMC, Ekorna Travel, Promet T&T, Happy Tours i Knmtravel Dmc.
Osim te zajedničke promocije, a u sklopu službenog posjeta Tokiju, direktor HTZ-a Staničić susreo se i s predstavnicima Japanske nacionalne turističke organizacije (JNTO) te su razgovarli o budućim aktivnostima na japanskom tržištu i daljnjem jačanju suradnje nacionalnih turističkih organizacija Japana i Hrvatske.
(Hina)