Veliko profesionalno priznanje: Hrvatska tvrtka vodi Microsoftove PR aktivnosti

Slika /slike 1/Gospodarstvo/shutterstock_214024960_cr.jpg

Komunikacijski laboratorij preuzeo je upravljanje odnosima s javnošću tvrtke Microsoft na devet ključnih tržišta u regijama Jadrana, Baltika, Ukrajine i Kazahstana. Odluka stoji kao priznanje njihovoj stručnosti u strateškom savjetovanju , korporativnoj i kriznoj komunikaciji te odnosima s medijima i kreatorima sadržaja.

Komunikacijski laboratorij preuzeo je upravljanje odnosima s javnošću tvrtke Microsoft na devet ključnih tržišta u regijama Jadrana, Baltika, Ukrajine i Kazahstana. Odluka stoji kao priznanje njihovoj stručnosti u strateškom savjetovanju , korporativnoj i kriznoj komunikaciji te odnosima s medijima i kreatorima sadržaja.

Naglasak suradnje bit će na podršci Microsoftu u vođenju komunikacija koje ističu njihovu lidersku poziciju u primjeni umjetne inteligencije , digitalnoj transformaciji i odgovornom poslovanju. Komunikacijski laboratorij, osim Microsoftovog glavnog brenda, vodi i komunikaciju brenda Xbox , dijela njegove gaming divizije.

Manuela Šola, direktorica Komunikacijskog laboratorija, istaknula je kako je ovo veliko profesionalno priznanje te da je snaga njihove agencije u stručnom vremenu i širokoj mreži međunarodnih partnera, što im omogućuje ravnotežu između globalnih standarda i lokalnih potreba.

Irena Merkaš, voditeljica komunikacija Microsofta u jadranskoj regiji, Ukrajini i srednjoj Aziji, dodala je da ove komunikacije imaju cilj osnažiti ljude i organizacije putem tehnologije, gradeći povjerenje kroz jasnu, relevantnu i odgovornu komunikaciju. Fokus je na inovacijama u AI i kibernetičkoj sigurnosti te inicijativama koje pozitivno utječu na lokalne zajednice.

(Poslovni dnevnik)

 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz