- Objavljeno: 30.05.2017.
Zagrebački Span cilja na jačanje izvoza
Nova Spanova divizija, zvana Span Software Solutions, koja broji 80 programera, ciljat će na jačanje izvoza, koji već sad nosi 60 posto prihoda tvrtke, a cilj je proboj na nova zapadna, ali i istočna tržišta.
Najveći hrvatski izvoznik softvera, zagrebački Span, interno se reorganizirao i po prvi put sav svoj softverski razvoj grupirao unutar jedne organizacijske jedinice.Nova Spanova divizija, zvana Span Software Solutions, koja broji 80 programera, ciljat će na jačanje izvoza, koji već sad nosi 60 posto prihoda tvrtke, te će dodatno proširiti ponudu usluga od razvoja softvera po narudžbi preko implementacija cloud rješenja prema CRM-u i ponudi vlastitih proizvoda u području umjetne inteligencije.
Sven Marušić, voditelj divizije i novi član Uprave Spana kaže da će kompanija tražiti niše u kojima može rasti na zapadu te još cjelovitije nastupati na istoku. Cilj je zadržati stope rasta Spana, koje se kreću od 20 do 30 posto godišnje. "U Hrvatskoj planiramo i dalje biti snažno prisutni u digitalnoj transformaciji kao i ponudi infrastrukture, zbog clouda, što nam je uostalom kroz rad za McDonald's na globalnoj razini i jedna od najjačih referenca, ali otvaraju nam se velike prilike za rast u izvozu, kako na istok tako i na zapad", kaže Marušić.
Kako bi proveo ovaj plan Span, koji je jedna od 15. najvećih IT tvrtki u Hrvatskoj, u cijelosti je preuzela Marušićevu tvrtku InfoCumulus.
Marušić je bivši direktor IT-a Hrvatskog telekoma, a pokrenuo je InfoCumulus, tvrtku koja je cloud, CRM te rješenja internu kolaboraciju u tvrtkama uspješno implementirala u Azerfon i Bakcell iz Azerbajdžana, ali je izgradila i snažnu regionalnu prisutnost kroz suradnju s HT-om i Telekomom Srbije.
Nikola Dujmović, predsjednik Uprave Spana kaže da su nakon dvije godine, tijekom kojih su u InfoCumulusu držali 60 posto vlasništva, u cijelosti preuzeli vlasništvo nad tom tvrtkom. Time je broj zaposlenih u Span grupi narastao na 350, a ukupan prihod grupe na oko 300 milijuna kuna.
Navodi da se to ogleda u tome da zbog suradnje s prodajom i marketingom sada u Njemačkoj za realizaciju projekata više im nije dovoljno znati samo engleski već tvrtke traže da znaju i njemački. Veliki izvori prihoda su nam od Officea365, cloud maila, Sharepointa u cloudu i drugih tehnologija koje do prije pet godina takoreći nisu ni postojale, kaže Dujmović.
(Poslovni dnevnik)