Uspjeli Kinezima prodati ‘njihovo’

Slika /slike 1/Ekologija/shutterstock_263373776_cr.jpg

Čajevi koprivničkog obrta Pampa-tea, koji se od 2000. bavi istraživanjem, preradom i proizvodnjom ljekovitog bilja i čajeva, u 2020. krenuli su s osvajanjem “rodne grude” čaja – azijskog tržišta. Najprije su s prodajom krenuli u Japanu i Singapuru, a nedavno su potpisali distribuciju proizvoda u Hong Kongu, Kini, Tajlandu, Tajvanu, Vijetnamu, Makau i Južnoj Koreji. 

Čajevi koprivničkog obrta Pampa-tea, koji se od 2000. bavi istraživanjem, preradom i proizvodnjom ljekovitog bilja i čajeva, u 2020. krenuli su s osvajanjem “rodne grude” čaja – azijskog tržišta. Najprije su s prodajom krenuli u Japanu i Singapuru, a nedavno su potpisali distribuciju proizvoda u Hong Kongu, Kini, Tajlandu, Tajvanu, Vijetnamu, Makau i Južnoj Koreji.

Zainteresiranim kupcima posebno se svidjela nova linija popularnih čajeva u piramidalnim paketima, kao i nazivi na engleskom jeziku (npr. Mršavko je ‘Weight is just a number’).

“To su zemlje odakle čajevi i dolaze pa su tražili najbolje. Njihov ‘put čaja’ ih je doveo do nas, na što smo ponosni jer su se uvjerili u našu kvalitetu. Povratne reakcije su vrlo pozitivne i uskoro očekujemo novu narudžbu”,govori nam vlasnik obrta Krešimir Krznarić.

Nakon Azije kreću, poručuju, prema Australiji te Sjevernoj i Južnoj Americi. Priča obiteljskog podravskog obrta Pampa-tea počela je još 1996. kada su u Argentini, u selu Pampa del Infierno, vidjeli kako stari gaučosi pripremaju čajeve. Tako se rodila ideja o proizvodnji ljekovitog bilja i čajeva poput matičnjaka, mente, nevena, gospine trave u rodnoj Podravini, gdje je to stoljetna tradicija.

U rad obiteljskog obrta uključeni su svi članovi uže obitelji; brat Domagoj po struci je inženjer grafičke tehnologije, otac diplomirani ekonomist, a majka prehrambeni tehnolog pa tako zajedno pokrivaju sva područja.

U ponudi imaju 18 vrsta mješavina domaćih čajeva u rinfuznom pakiranju, pet vrsta mješavina domaćih čajeva u modernom piramidalnom pakiranju, a u veleprodaji je u ponudi čaj od kamilice 100 g i čaj od koprive 60 g u rinfuzi. Prerađuju 4-5 tona ljekovitog bilja godišnje za izradu čajeva.

U Hrvatskoj su njihovi proizvodi pamtljivih imena – Mršavko, Bronhitko, Smirko, Bakine kamilice – dostupni u više od 300 specijaliziranih trgovina i ljekarni/biljnih ljekarni, a nedavno su potpisali ugovor i s Konzumom. Rade i s veledrogerijom Medika d.d. te paralelno razvijaju prodaju putem webshopa Kupičaj i internacionalnog webshopa TEA2SHOP. Žele se dalje razvijati, rasti, dodatnu unapređivati proizvodnju te postepeno uvoditi nove proizvode.

(Poslovni dnevnik)

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz