Hrvatska softverska tvrtka Q Agency širi poslovanje unatoč krizi

Slika /slike 1/Gospodarstvo/shutterstock_280790978_cr.jpg

Hrvatska softverska tvrtka Q Agency, jedna od najbrže rastućih IT tvrtki u Europi, uspjela je u novonastalim okolnostima napraviti korak dalje – proširiti svoje poslovanje. Fokus im je globalan, usmjeren ponajviše na UK i DACH regiju (Njemačku, Švicarsku i Austriju).

Hrvatska softverska tvrtka Q Agency, jedna od najbrže rastućih IT tvrtki u Europi, uspjela je u novonastalim okolnostima napraviti korak dalje – proširiti svoje poslovanje. Kada usporedimo zadnjih 5 mjeseci otkad je korona paralizirala cijeli svijet s istim razdobljem prošle godine, Q je narastao po prihodima više od 50 posto. U istom razdoblju, akvizirao je 22 nova klijenta u 8 zemalja, te zaposlio 25 novih stručnjaka i omogućio 10 novih benefita svojim zaposlenicima.

- Nakon što su popustile prve mjere, napravili smo interni pravilnik i isplanirali povratak u tri faze za one koji su to željeli, te propisali mjere za vrijeme boravka u uredu. Osim toga, nismo željeli rezati troškove, dapače, već u prvom valu smo zaposlili više novih ljudi u prodaji i odlučili se fokusirati na industrije koje nisu zahvaćene krizom poput medicinske i farmaceutske, online učenja i dostavnih servisa -  objašnjava CEO Filip Ljubić. 

Ljubić kaže kako su im svi klijenti izvan Hrvatske i kako se nisu nikad fokusirali samo na jedno geografsko tržište, što im se ispostavilo presudnim za stabilno poslovanje.
- Raspodijelili smo rizik na nekoliko strana svijeta i na više različitih industrija i takav pristup ispostavio se kao najbolja obrana. Fokus nam je globalan, usmjeren ponajviše na UK i DACH regiju (Njemačku, Švicarsku i Austriju). Ovo je prilika onima koji nemaju tako širok broj pokrivenih tržišta da ostvare leadove za bolje dane. To je zahtjevan posao, ali nije nemoguć - kaže nam Ljubić i dodaje kako jako puno agencija većinu svojih prihoda dobiva od jednog ili dva veća klijenta, što je vrlo rizično. U Q-u trenutno rade na više od 40 projekata, svaki od klijenata čini do maksimalno 10% prihoda i ulažu maksimalan trud u njegovanje postojećih odnosa.

Na samom početku novonastale situacije, u Q su shvatili da su mnogi klijenti postali vrlo oprezni s budžetima i željeli su detaljan uvid u aktivnosti timova.

U Q-u je komunikacija unutar tvrtke oduvijek bila prioritet, a sada su još više pojačali suradnju među odjelima, komunikaciju i protok informacija.- Tijekom korone smo snimili ukupno 27 Management Videa na kojima smo prolazili sve operativne i tehničke stavke i 100% transparentno odgovarali na sva pitanja naših zaposlenika - kaže Ljubić i dodaje kako od  nastanka Q-a, nikada nije više truda i inicijativa uloženo u komunikaciju, HR i prodaju nego u ovim kriznim vremenima.

(Lider)

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz