Ugovoren nastavak gradnje tankera za španjolskog naručitelja

Slika /slike 1/Promet i pomorstvo/3 maj.jpg

U riječkom se brodogradilištu sada, uz novogradnju 723, intenzivno radi na samoiskrcavajućem brodu za rasuti teret (733) za Algoma Central Corporation iz Kanade, te na izradi sekcija za talijanski Fincantieri, a razgovori o potkoncesiji u svrhu izgradnje polarnih kruzera za australsku Scenic grupu su u završnoj fazi.

Brodogradilište 3. maj potpisalo je ugovor za nastavak i dovršetak izgradnje tankera za prijevoz nafte, naftnih prerađevina i kemikalija (723) za španjolsku tvrtku Marflet Marine, izvijestili su u srijedu iz tog brodogradilišta.

Ugovor o dovršetku novogradnje 723, sklopljen je 23. ožujka između kupca Forzina Shipping Company Limited, Cipar (kompanija u vlasništvu Marflet Marine, Španjolska) i 3. maj Brodogradilišta d.d. kao graditelja broda, navode iz riječkog brodogradilišta. Ugovoreni rok isporuke broda je 15. srpnja 2021. godine, ističu iz 3. maja.

Predsjednik Nadzornog odbora 3. maja Juraj Šoljić je podsjetio da je riječ o tankeru koji je u prosincu prošle godine, uz pomoć tegljača, dopremljen iz pulskog Uljanika u stečaju, a na osnovi plana nastavka poslovanja u 3. maju.

"Santiago" je drugi od dva tankera istih karakteristika, duljine 183, širine 32 metra, nosivosti 50.000 tona, od kojih je prvi završen i isporučen španjolskom naručitelju. Šoljić ističe i kako su u 3. maju poduzeli sve mjere za sprječavanje širenja zaraze novim koronavirusom, prema naputku nacionalnog i županijskog stožera civilne zaštite. Dodaje i kako u 3. maju radi i stotinjak kooperanta, koji obavljaju poslove elektroopremanja i antikorozivne zašitite.

U riječkom se brodogradilištu sada, uz novogradnju 723, intenzivno radi na samoiskrcavajućem brodu za rasuti teret (733) za Algoma Central Corporation iz Kanade, te na izradi sekcija za talijanski Fincantieri, a razgovori o potkoncesiji u svrhu izgradnje polarnih kruzera za australsku Scenic grupu su u završnoj fazi, kazao je Šoljić.

I u objavi 3. maja se podsjeća da je ugvor za dovršetak novogradnje 723 drugi iz 'paketa' ukupno tri nedovršene novogradnje. Za prvi iz tog paketa, novogradnju 733 ugovor je potpisan u rujnu 2019., a sada je preostalo ugovoriti još i novogradnju 514 - brod za prijevoz automobila i kamiona. Potpis ugovora za dovršetak te treće novogradnje trebao bi se ostvariti tijekom lipnja/srpnja 2020., ovisno o brzini realizacije zakonske procedure javne prodaje novogradnje 514, koja je u vlasništvu Uljanik u stečaju, najavljuju iz 3. maja.

U objavi ocjenjuju i kako je potpisom ugovora za novogradnju 723 brodogradilište 3. maj "postiglo izniman poslovni poduhvat, jer je unatoč globalno objektivnim otežavajućim okolnostima, nastavilo realizirati Odluku Vlade RH, dodatno zaposlilo svoje kapacitete, te pokazalo da je i u takvim - 'nenormalnim' uvjetima, uz izuzetne napore svih sudionika, ipak moguće funkcionirati".

(Hina)

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz