- Objavljeno: 21.05.2019.
Podrškom potražnje zračnih luka iz cijelog svijeta Delt papir ulazi u novu investiciju
U zračnim lukama u Münchenu, Genevi ili Zürichu tisuće ljudi svakodnevno u nekom trenutku upotrijebi proizvode zagrebačke kompanije Delt papir. Njezin brend Tubeless, koji, između ostalog, uključuje salvete, papirnate ručnike, toaletni papir, sanitarne držače i osvježivače prostora, danas se može pronaći diljem Europe pa čak i na Bliskom istoku (Izrael, Jordan…) ili Arapskom poluotoku (Kuvajt, Katar, Ujedinjeni Arapski Emirati…).
Kruno Kišak i Alen Krajačić prodali su distributersku tvrtku Tardi jer su željeli nešto proizvoditi. Sada proizvode, a sve više i pod vlastitim brendom Tubeless uspješno izvoze, upravo onaj asortiman profesionalne higijene koji su nekad uvoziliU zračnim lukama u Münchenu, Genevi ili Zürichu tisuće ljudi svakodnevno u nekom trenutku upotrijebi proizvode zagrebačke kompanije Delt papir. Njezin brend Tubeless, koji, između ostalog, uključuje salvete, papirnate ručnike, toaletni papir, sanitarne držače i osvježivače prostora, danas se može pronaći diljem Europe pa čak i na Bliskom istoku (Izrael, Jordan…) ili Arapskom poluotoku (Kuvajt, Katar, Ujedinjeni Arapski Emirati…).
Delt papir je na hrvatskom tržištu već petnaestak godina poznat po svom brendu papirnatih potrepština Ola’la, a brend Tubeless, razvijen za profesionalnu higijenu i ponajprije za izvozna tržišta, na tržištu je ozbiljnije prisutan unatrag nekih godinu i pol. Danas prihodi od prodaje na izvoznim tržištima čine 40 posto ukupnih prihoda, a ambicije su da izvozu bude namijenjeno 80 posto proizvodnje. Jedan od važnih elemenata izvoznog uspjeha Tubelessa jest to što je Delt papir uspio napraviti da na jednom kvadratnom metru prostora ima četrdeset posto više papira nego njegova konkurencija. To pakete čini kompaktnijima i omogućava transport čak i do udaljenijih tržišta kao što su Arapski poluotok ili Bliski istok.
Kako im upiti od zračnih luka stižu neprestano, upravo su tako u pregovorima sa zračnom lukom u Bukureštu, Kruno Kišak i Alen Krajačić, suvlasnici i direktori Delt papira, odlučili su se za novi investicijski ciklus, koji će biti fokusiran isključivo na izvoz.
Investicija je teška oko 15 milijuna kuna, i njome ćemo podići proizvodne kapacitete za brend Tubeless. Praktički imamo već potpisane ugovore s nekoliko velikih europskih distributera za plasman proizvoda Tubeless, a s obzirom na to da je riječ o ozbiljnom porastu prometa bez novih proizvodnih kapaciteta ne bismo ga mogli ostvariti. Linija bi trebala stići do početka iduće godine. Drugi razlog zbog kojeg smo se odlučili na ulaganja je što su neki uređaji kojima se koristimo pomalo zastarjeli pa ćemo ih zamijeniti onima većeg proizvodnoga kapaciteta i bolje tehnologije. U našem poslu moramo se prilagođavati gotovo u svakom kvartalu, točnije kad god nam se otvori tržište neke zemlje. Zato smo bili prisiljeni ići u novi investicijski ciklus, govore Kišak i Krajačić.
(Lider)