Hrvatske adute promiču mediji iz Francuske

Slika /slike 1/Turizam/rovinj.jpg

U suradnji Hrvatske turističke zajednice i turističkog magazina TourMag Zagreb, Istru i Kvarner trenutačno obilaze vodeći francuski organizatori putovanja, a cilj je pozicioniranje Hrvatske kao cjelogodišnje destinacije. Vodič će sadržavati i sve ostale najvažnije kulturne znamenitosti Hrvatske, budući da je prema istraživanjima kulturna ponuda jedan od glavnih motiva putovanja Francuza.

U suradnji Hrvatske turističke zajednice i turističkog magazina TourMag Zagreb, Istru i Kvarner trenutačno obilaze vodeći francuski organizatori putovanja, a cilj je pozicioniranje Hrvatske kao cjelogodišnje destinacije.

Usto, u sklopu studijskog putovanja Rijeku i Zagreb posjetit će 12 utjecajnih francuskih novinara, a u sklopu putovanja promovirat će se najnovije izdanje popularnog francuskog vodiča Hachette za Hrvatsku.

Program putovanja je definiran sukladno prijedlozima navedenim u vodiču pa će tako Zagreb i Rijeka biti prezentirani kao atraktivne destinacije bogate ponude kulturnog turizma, posebice Rijeka u kontekstu projekta EPK 2020.

Vodič će sadržavati i sve ostale najvažnije kulturne znamenitosti Hrvatske, budući da je prema istraživanjima kulturna ponuda jedan od glavnih motiva putovanja Francuza, javljaju iz HTZ-a.

(Poslovni dnevnik)

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz