Na policama austrijskog INTERSPAR-a najpoznatiji hrvatski brandovi

Slika /slike 1/Gospodarstvo/shutterstock_n139259474_cr.jpg

U SPAR Austria prepoznali su kvalitetu hrvatskih proizvoda te su obogatili svoj asortiman najpoznatijim hrvatskim brandovima. Uz pomoć SPAR Hrvatske, mnogi hrvatski proizvodi dospjeli su na police SPAR-ovih trgovina u Austriji, Italiji, Sloveniji i Mađarskoj.

Sve veći interes austrijskih kupaca za hrvatskim proizvodima nakon turističke sezone, bio je znak austrijskom INTERSPAR-u da jedan tjedan posveti upravo njima.
 
U SPAR Austria prepoznali su kvalitetu hrvatskih proizvoda te su obogatili svoj asortiman najpoznatijim hrvatskim brandovima, a u nastojanju da ih istaknu i približe kupcima, u rujnu su ih promovirali putem letka za INTERSPAR trgovine.
 
Na policama INTERSPAR-a u Austriji odavno su zastupljeni Atlantic, Podravka, Gavrilović, Cromaris, Kraš, Badel, Kutjevo, Karoline, a kupcima diljem Austrije putem letka posebno su promovirani neki od najpoznatijih hrvatskih proizvoda kao što su Vegeta, Cedevita, Karlovačko pivo, te Bronhi i Kiki bomboni.
 
„INTERSPAR Austria po prvi je put u letak tjedne ponude uvrstio i promovirao hrvatske  proizvode. To je značajan pokazatelj da je kvaliteta hrvatskih proizvoda prepoznata unutar SPAR koncerna i predstavlja veliku priliku za naše dobavljače“, naglasio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.
 
Istovremeno, SPAR Hrvatska slovi kao najveći izvoznik među retailerima u Hrvatskoj. Uz pomoć SPAR Hrvatske, mnogi hrvatski proizvodi dospjeli su na police SPAR-ovih trgovina u Austriji, Italiji, Sloveniji i Mađarskoj.
 
Tome u prilog ide i povećanje izvoza hrvatskih proizvoda u prvih 9 mjeseci 2017. u Mađarsku za 8 posto, a u Italiju za čak 77,6 posto, a promet koji je ostvaren u tom periodu iznosi gotovo 350 milijuna kuna.
 
(Poslovni dnevnik)
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz