Hrvatska postaje turistička gastro destinacija

Slika /slike 1/Poljoprivreda i ribarstvo/preview.jpg

Hrvatska ima veliki gastronomski potencijal te mora razvijati vinske ceste, ceste sireva i maslinova ulja kao i gastronomska putovanja. Tema ovogodišnje Međunarodne konferencije o turizmu posebnih interesa SPLITB2B  jest Food & Wine turizam, a cilj je uspostava poslovnih partnerstva koja će rezultirati novim turističkim dolascima gostiju visoke platežne moći izvan glavne sezone.

Hrvatska je u začetku pozicioniranja kao gastro destinacija, rekao je državni tajnik u Ministarstvu turizma Tonči Glavina na međunarodnoj konferenciji o turizmu posebnih interesa SPLITB2B. Glavina smatra da Hrvatska ima veliki gastronomski potencijal te da mora razvijati vinske ceste, ceste sireva i maslinova ulja kao i gastronomska putovanja.
 
Izvijestio je da Ministarstvo turizma u tom smjeru provodi jako puno aktivnosti i sufinanciranja. "Nastavit ćemo i dalje. Hrvatska je apsolutno gastronomska zvijezda", poručio je Glavina.
 
Direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristijan Staničić smatra kako Hrvatska u segmentu gastronomije ima itekako što ponuditi te da je to sjajan motiv dolaska i potencijal kojeg treba razvijati.
 
"Splitsko-dalmatinska županija, Split i otoci te zaleđe imaju što ponuditi turističkom tržištu. Ovaj kraj zaista ima potencijal imati turizam 365 dana u godini", izjavio je Staničić.
 
Dodao je kako je proteklih dana razgovarao s ključnim ljudima najvećih avio-kompanija, koje, kako je rekao, u svojim planovima za 2018. godinu imaju povećanje broja putnika u Dubrovnik, Split, Zadar, Pulu i Rijeku.
 
Međunarodna konferencija i poslovne radionice turizma posebnih interesa SPLITB2B održava se od 18. do 21. listopada. Organizator skupa je Udruga destinacijskih menadžment kompanija Dalmacije (UDMKD) čiji su članovi destinacijske menadžment kompanije s područja Splita i Dalmacije. Suorganizator je Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije.
 
Riječ je o jedinstvenoj poslovno-turističkoj burzi u Hrvatskoj na kojoj sudjeluje 56 poslovnih subjekata iz trinaest zemalja s tri kontinenta.
 
Tema ovogodišnjeg skupa jest Food & Wine turizam, a cilj uspostava poslovnih partnerstva koja će rezultirati novim turističkim dolascima gostiju visoke platežne moći izvan glavne sezone.

(Hina)



 

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz