Međunarodni uspjeh hrvatskih brendova

Slika /slike 1/Gospodarstvo/shutterstock_162650075.jpg

Brend konzultanti iz hrvatskog Brandoctora osmu godinu zaredom osvojili su najcjenjeniju svjetsku nagradu iz područja rebrandinga Rebrand100 Global Awards i to za rad na tri hrvatska brenda.

Brend konzultanti iz hrvatskog Brandoctora osmu godinu zaredom osvojili su najcjenjeniju svjetsku nagradu iz područja rebrandinga Rebrand100 Global Awards i to za rad na tri hrvatska brenda.

Posebnu Distinction nagradu dobili su za rebranding Frodda i AutoZubaka, dok su za rebranding Degordiana nagrađeni nagradom Merit.

Ti su se hrvatski brendovi nadmetali s brendovima iz 42 zemlje, a postignutim rezultatima našli su se uz bok ili čak ispred nekih od vodećih svjetskih brendova poput Land Rovera, Cadillaca, Alitalie i UBS-a.

Poslovni rezultati koje su ostvarili Froddo, AutoZubak i Degordian nakon rebrandinga potvrđuju i svjedoče o važnosti brand strategije za cjelokupno poslovanje.

(Poslovni dnevnik)

Pisane vijesti