M SAN najavio širenje novim proizvodima na europska tržišta

Slika /slike 1/Obrt/shutterstock_173658530.jpg

Cilj M SAN Grupe je širiti se s novim proizvodima na europska tržišta, dok Vivax proizvode izvozi na tržišta regije, zapadne Europe, Afrike te Južne Amerike.

Najveći je hrvatski proizvođač računala investirao 4,48 milijuna kuna u tvornicu LED televizora kod Zagreba, a u travnju na tržište izbacuje prvi hrvatski smart TV koji će se temeljiti na Androidu.
 
Marijan Janko, voditelj odjela kvalitete M SAN Grupe kaže da im je cilj širiti se sa novim proizvodima na europska tržišta. U Hrvatskoj već drže sa LED TV-ima 15 posto tržišta. U MSAN-u navode da su u posljednjih 12 godina na Vivaxu uprihodili više od 251 milijun eura.
 
Tvrtka Vivax proizvode izvozi na tržišta regije, zapadne Europe, Afrike te Južne Amerike. Osim širenja na nova tržišta tvrtka nastavlja i sa širenjem ponude Vivaxa u sve segmente potrošačke elektronike, od malih kućanskih aparata, klima uređaja, televizora i audio tehnike, sve do tableta i pametnih telefona.
 
Vladimir Brkljača voditelj Vivax odjela M SAN Grupe kaže da im je strategija da sa Vivaxom budu dostupni, pouzdani, privlačni, a cjenovno prihvatljivi svima. Navodi da će u narednom periodu M SAN Grupa širiti prodajnu mrežu Vivax partnera.

"Imamo hrvatski brend prepoznatljiv u regiji a cilj je postići isto na ostalim tržištima EU", zaključuje Brkljača.
 
(Poslovni dnevnik)
 
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz