​Jedna od najuspješnijih hrvatskih franšiza širi se na Slovačku i Kosovo

Slika /slike 1/Gospodarstvo/shutterstock_109910375_cr.jpg

Carwiz International je u zadnjih godinu dana poslovanja potpisao 12 partnerstava te danas osim u Hrvatskoj posluje u Grčkoj, Srbiji, Albaniji, Islandu, Češkoj, Poljskoj, Portugalu, Maroku, St. Maartenu, Latviji, Turskoj, BiH, Cipru, SAD-u, Mauricijusu, Malti, Crnoj Gori, Kanadi, Rumunjskoj, a uskoro i Kosovu te Slovačkoj.

Jedna od najuspješnijih hrvatskih franšiza, rent-a-car tvrtka Carwiz, nastavlja ekspanziju na globalnom tržištu, a novi partneri im dolaze iz Slovačke i Kosova.

Kako pojašnjavaju iz zagrebačke tvrtke, nakon potpisivanja ugovora s dva nova partnera, očekuje se otvaranje novih Carwiz ureda u tim zemljama, i to u zračnoj luci Priština i u Gnjilanu, a u Slovačkoj u zračnoj luci Bratislava.

Sabedin Sinani, RCK sh.P.k. direktor franšizera s Kosova, istaknuo je da je glavni razlog njihova priključivanja Carwiz rent-a-car mreži jer su prepoznali globalan utjecaj i učinkovitost brenda u regiji i šire. “Vjerujem da ćemo zajedno, kroz brend Carwiz, istaknuti ozbiljnost i kvalitetu našeg zajedničkog poslovanja, te tako uspješno nastaviti odgovarati zahtjevnim uvjetima tržišta i potrebama korisnika”, kazao je Sinani.

Uspješnost rada kroz brend Carwiz najbolje pokazuje primjer Slovačke, s obzirom na to da ista tvrtka koja posluje kao franšizer u Češkoj, nakon samo dvije i pol godine bilježi rast poslovanja kroz porast rezervacija od čak 92% u odnosu na 2021. S obzirom na ostvarene rezultate u proteklom vremenu u Češkoj, Erik Rajohnson, direktor RX auto s.r.o. odlučio se kroz Carwiz brend širiti i na tržište Slovačke.

“Biti dio Carwiz obitelji pokazalo se kao siguran i produktivan poslovni potez. Poslovanje kroz Carwiz brend u dvije godine donijelo nam je jako pozicioniranje tvrtke na tržištu i rezultate iznad očekivanja, čak i kroz situacije globalnih kriza. Izrazito smo zadovoljni, te uzimajući sve to u obzir nije bilo teško donijeti odluku da to želimo ponoviti i u Slovačkoj.” rekao je Rajohnson.

Iz Carwiza najavljuju da njihova strategija širenja mreže na ovome sigurno neće stati, te su prema planu razvoja u najavi već potpisi Ugovora s novim franšizerima. Naglašavaju da je s obzirom na dobre prodajne rezultate svih turističkih grana gospodarstva u 2022. godini, koja pokazuje znakove oporavka turističkih prometa nakon dvije godine korona krize, koja je potpuno zaustavila svijet putovanja, izgledno da se približavaju razinama prometa 2019. godine.

Za Carwiz International to znači nastavak iznimno uspješnog širenja mreže franšizera u više od 30 zemalja svijeta. Zadnje veliko širenje bilo je prije koji mjesec u Poljskoj gdje su otvorili četiri nove lokacije te sada imaju osam punktova u toj zemlji.

“Vidimo ogroman potencijal za brend kao što je Carwiz u Poljskoj. Unatoč gotovo dvije godine pandemije i ratu u Ukrajini, ljudi i dalje žele iznajmljivati pouzdane automobile po dobrim cijenama. Vidjeli smo priliku za rast i odlučili nastaviti s razvojnim planovima. Nipošto nećemo stati samo na tome jer ovdje ima još gradova na našoj listi želja”, rekao je Robert Mucha, izvršni direktor Carwiza Poljska.

Carwiz International je u zadnjih godinu dana poslovanja potpisao 12 partnerstava te danas osim u Hrvatskoj posluje u Grčkoj, Srbiji, Albaniji, Islandu, Češkoj, Poljskoj, Portugalu, Maroku, St. Maartenu, Latviji, Turskoj, BiH, Cipru, SAD-u, Mauricijusu, Malti, Crnoj Gori, Kanadi, Rumunjskoj, a uskoro i Kosovu te Slovačkoj.

(Poslovni dnevnik)

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz