Ingra ide u osvajanje Skandinavije, Slovačke i Češke

Slika /slike 1/Grafovi/shutterstock_142778230.jpg

Govoreći o tržištima koja su mete Ingri, Oppenheim je kazao kako će se djelovati na tri segmenta. Uz Njemačku, u EU ih još zanima širenje na Skandinaviju. Taj segment uključuje i Slovačku i Češku, koje su vrlo atraktivne zbog poreznih pogodnosti. Još ih zanima i Rusija te Turkmenistan, Kazahstan i druge zemlje s potencijalom u nafti, koje žele investicije.

Govoreći o rezultatima Ingre, predsjednik Uprave zagrebačke Ingre Igor Oppenheim je naglasio kako su pokazatelji u znaku uzlaznog trenda, ukupni prihodi u prva tri kvartala porasli su s 90 milijuna kuna na 323 milijuna kuna. Naplaćeni su neki poslove u Iraku i Alžiru te za autocestu Zagreb-Sisak, no ipak je najveći skok ostvaren od prodaje stanova i poslovnih prostora na projektu Dvori Lapad u Dubrovniku.
 
Govoreći o tržištima koja su mete Ingri, Oppenheim je kazao kako će se djelovati na tri segmenta. Uz Njemačku, gdje su poslovi Ingre vrijedni 60-ak milijuna eura godišnje, u EU ih još zanima širenje na Skandinaviju. Taj segment uključuje i Slovačku i Češku, koje su vrlo atraktivne zbog poreznih pogodnosti. Dogodine se kreće u osnivanje lokalnih tvrtki u suradnji s desetak hrvatskih poduzetnika, a s ciljem zajedničkog nastupa na velikim tenderima. Još ih zanima i Rusija te Turkmenistan, Kazahstan i druge zemlje s potencijalom u nafti, koje žele investicije. Za prodor na ta tržišta važni su i posebni poticaji na planu političkih odnosa, gdje smo deficitarni. U Alžiru Ingra bilježi 40 godina poslovanja u kontinuitetu. Realizirano je više od 30 objekata u vrijednosti većoj od 700 milijuna eura, ali sad se suočavaju s određenim problemima čije je rješenje conditio sine qua non.
 
Govoreći o načinu kako pomoći tvrtkama u jačanju izvoznih kapaciteta, Oppenheim ja naglasio kako mnoge zemlje jako dobro koriste svoju državnu polugu za zapošljavanje vlastite industrije i izvođača, naravno kroz organiziran nastup. To je recept i za Hrvatsku, u kojoj je izvoz i dalje zapostavljen, a radna mjesta se ne otvaraju u industriji. Vlada bi trebala donijeti novu gospodarsku strategiju za nastup hrvatskih tvrtki u inozemstvu, koja bi obvezala poslovne banke i HBOR da u određenom postotku financiraju izvozne investicije.

(Poslovni dnevnik)



 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz