Igračke Brick by Brick probijaju se na svjetskom tržištu

Slika /slike 1/Kultura/shutterstock_165696095.jpg

Hrvatski brand didaktičkih igračaka Brick by Brick prisutan je u cijeloj Hrvatskoj a u Italiji, u Milanu i okolici, je dostupan na dvadesetak prodajnih mjesta.

Vješte ruke i stres na radnom mjestu odveli su prije sedam godina Jadranka Pongraca u svijet drvenih igračaka. Ciglica po ciglica i rodio se hrvatski brend didaktičkih igračaka Brick by Brick (BbyB) kojeg obožavaju djeca i roditelji iz cijelog svijeta.

Brick by Brick igračke sastoje se od različitih modela koji se slažu u građevine (kuće, željezničke kolodvore, kule, vatrogasne i benzinske postaje…), a cilj je da djeca uživajući u igri razvijaju maštu i osjećaj za prostor, vježbaju svoje psihomotoričke sposobnosti i uče iz vlastitih praktičnih iskustava.

Za potrebe nastupa na prestižnom međunarodnom sajmu društvenih igara i igračaka Spiele u njemačkom gradu Essenu, Jadranko je u svojoj radionici u Ivanić Gradu od drvenih ciglica izradio i izgradio maketu Augustova hrama, kulturno-turističkog simbola Pule.

Impresivna pulska građevina u Brick by Brick izdanju nije ostala nezamijećena na sajmu Spiele, koji je okupio više od 1.100 izlagača i više od 170.000 posjetitelja iz cijelog svijeta.

“Iako su na sajmu nastupili svi poznati svjetski brendovi naš štand je uspio privući europske distributere igračaka pa nam sad predstoje pregovori i dogovori sa Španjolcima i Francuzima, a zainteresirali su se i Izraelaci te Amerikanaci, ali oni više preferiraju on line prodaju tako da nam je webshop sljedeći poslovni potez”, otkriva Jadranko Pongrac.

Budući da je riječ o zdravstveno sigurnom i psiho-motorički poticajnom proizvodu pristojnih cijena, BbyB danas se prodaje u više od 60 trgovina u Hrvatskoj i EU. Maloprodajna preporučena cijena modela je 80 do 130 kuna, a cijena drvenih ciglica u rinfuzi iznosi dvjestotinjak kuna.

“Nakon sedam godina rada mogu se pohvaliti da je BbyB prisutan u cijeloj Hrvatskoj, ne samo velikim gradovima poput Zagreba, Rijeke, Splita i Osijeka već je dostupan i djeci u manjim gradovima kao što su Ogulin, Sinj, Imotski, Vinkovci, Vukovar… Naše “ciglice” prodaju se u 42 trgovine: u knjižarama Školska knjiga (25 knjižara), VBZ (8 + 1 nova u pripremi) i Znanju (6 knjižara) te još nekoliko manjih prodajnih mjesta. U Italiji, u Milanu i okolici, Brick by Brick je dostupan na dvadesetak prodajnih mjesta”, kaže Pongrac.

ByB setovi za izradu drvenih modela kuća i drugih građevina sastoje se isključivo od prirodnih materijala, drva johe i topole, ljepila za drvo na bazi vode i detaljnog uputstva za “zidanje“. Slažući konstrukciju, mali graditelji moraju dobro razmisliti o svakom sljedećem koraku, što ih u konačnici dovodi do spoznaje da u stvarnom svijetu ne postoji funkcija “undo“, na kakvu smo navikli u površnom, virtualnom svijetu, u kojem i odrasli i djeca danas provode sve više vremena.

Uz drvenu “građu” malim graditeljima na raspolaganju je i 15 dodatnih proizvoda u obliku ljudi, životinja, vitezova, prometnih znakova, vozila.

Zanimljivo je istaknuti kako Jadranko Pongrac svake godine na Festivalu igračaka u Ivanić Gradu - čiji je inicijator - okuplja 20-tak hrvatskih proizvođača igračaka. Tijekom dva dana, Festival posjeti oko 10.000 građana, a zahvaljujući ovoj manifestaciji u Ivaniću su se rodile i druge inicijative vezane uz igračke. Recimo, Burza igračaka u organizaciji gradskog komunalnog poduzeća Ivakop koja djeci omogućuje razmjenu igračaka. Zbog privatno-javne sinergije Ivanić je sve više turistički prepoznat kao “grad igračaka”.

(Poslovni dnevnik)
 



Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz