Na sajmu International Luxury Travel Market Cannes 22 hrvatske tvrtke

Slika /slike 1/Turizam/shutterstock_262850063_cr.jpg

Na sajmu International Luxury Travel Market (ILTM) Cannes ove su godine sudjelovale 22 hrvatske tvrtke. Cilj nastupa na sajmu je snažnije pozicioniranje Hrvatske na mapi luksuznih turističkih proizvoda.

Posljednjih nekoliko godina hrvatske tvrtke specijalizirane za luksuzna putovanja samostalno su nastupale na sajmu International Luxury Travel Market Cannes. Ove godine po prvi puta Hrvatska gospodarska komora u poslovnoj suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom okuplja 22 tvrtke koje su sudjelovale u unaprijed dogovorenim sastancima na zajedničkom štandu HGK.

Cilj nastupa na sajmu je snažnije pozicioniranje Hrvatske na mapi luksuznih turističkih proizvoda, poručila je Antonia Urlić, direktorica Sektora za turizam HGK, sa ILTM sajma industrije luksuznih putovanja koji se održava u Cannesu od 5. do 7. prosinca.

Sajam omogućuje umrežavanje s ključnim partnerima specijaliziranim za luksuzni segment turizma, na njemu se predstavilo 76 zemalja svijeta, a posjetilo ga je oko 1.600 odabranih kupaca od kojih je 30 posto ove godine došlo po prvi puta.

Hrvatska je ove godine ušla u top 10 luksuznih destinacija po interesu kupaca, s tim da je dosta velik broj njih iskazao konkretan interes za naše tržište. 

Štand HGK je na površini od 45 m2 predstavio ukupno 22 hrvatske tvrtke. Među njima su Jadranski luksuzni hoteli, Liburnia Riviera hoteli, Calvados Club, Leonidas Travel, Potestas, Importanne Resort i Esplanade Oleander, a po prvi puta se predstavilo  i 15 hotela Stories grupacije koja okuplja jedinstvene luksuzne hotele tvrtki Jadranka hoteli, Valamar Riviera, Maistra, Sunčani Hvar, Villa Dubrovnik, Ecco-ing, Primizia, Sagrada Management, Boutique Hoteli Zadar, Kazbek,  Tatami Trade, Meneghetti, H.I. Dvorac, Lešić Dimitri te Dogus Marina Hoteli. Svaka tvrtka je imala unaprijed dogovoren set od 43 sastanka koji su se održavali kroz tri dana trajanja sajma.

(Privredni vjesnik)

 



Vijesti iz medija | Događanja | Strana tržišta i prilike