- Objavljeno: 07.10.2016.
HTZ pokrenuo jesensku promo kampanju "Croatia Feeds" na šest tržišta
U kampanju "Croatia Feeds" su uključena tržišta Njemačke, Ujedinjenog Kraljevstva, Austrije, Francuske, Švedske, Nizozemske i Švicarske, s tzv. native oglašavanjem, display i oglašavanjem na društvenim mrežama.
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pokrenula je početkom listopada jesensku promotivnu kampanju "Croatia Feeds" na šest tržišta, a kojom će do sredine studenog, uz kratke i inovativne opise hrvatskih odredišta, pozivati i motivirati turiste da odaberu Hrvatsku za svoj odmor, doznaje se iz Glavnog ureda HTZ-a.U kampanju su uključena tržišta Njemačke, Ujedinjenog Kraljevstva, Austrije, Francuske, Švedske, Nizozemske i Švicarske, s tzv. native oglašavanjem, display i oglašavanjem na društvenim mrežama.
"Kampanja Croatia Feeds osmišljena je na način 'story telling' ili pričanja zanimljivih priča o Hrvatskoj, ali na intrigantan i drugačiji način, kako bi privukle pažnju krajnjih korisnika, pri čemu su teme priča odabrane ovisno o preferencijama tržišta", napominju iz Glavnog ureda HTZ-a.
HTZ je tu kampanju testirao u razdoblju od kraja kolovoza do sredine rujna na tri tržišta (Njemačka, Austrija i Švicarska), a kako su reakcije bile jako dobro s njom nastavlja i u jesenskom oglašavanju na više stranih tržišta i u duljem vremenskom razdoblju.
Kampanju prati i posebno kreirana web stranica "Croatia Feeds" koja sadrži i brojne atraktivne fotografije, u čemu je Hrvatska turistička zajednica surađivala s članovima Googleovog kreativnog tima The ZOO koji surađuju s brojnim svjetskim brendovima i agencijama, dok je glavni partner kampanje jedna od vodećih međunarodnih agencija na području marketinga BBDO.
HTZ je time ujedno ostvario i jednu od prvih suradnji sa Googleovim kreativnim timom na ovim prostorima, a suradnja se, kao i koncept kampanje, temelji na najnovijim trendovima digitalnog marketinga te interesima krajnjih korisnika po tržištima.
"Croatia Feeds se po svemu znatno razlikuje od dosadašnjih online kampanja, jer se upotrebom zanimljivih, intrigantnih naslova na 'bannerima' i zajedno s novim brendiranim logom te privlačnim fotografijama nastoji privući pažnja publike- potencijalnih turista", poručio je direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić. Ističe da su odlične ocjene za ideju kampanje dobili i od Googlea, čiji su stručnjaci, kako kaže, rekli da je to nešto novo i originalno u svijetu turističke promocije i marketinga.
Kampanja je vidljiva i na Google tražilici te na Google Display Networku, što će uz posebne PR aktivnosti koje će pratiti cjelokupni projekt, kako vjeruju u Glavnom uredu HTZ-a, ostvariti odlične rezultate.
(Hina)