Hrvatski tekstilni startup osvaja europsko i azijsko tržište

Slika /slike 1/Obrt/shutterstock_200692268_cr.jpg

Zoran Sušanj i Saša Miklošić iz Koprivnice poslovnu ideju razvijali su pet godina – i uspjeli. Tehnologija Nanodiy strelovito osvaja tržišta, jer je mnogo jeftinija od klasične. Prodaje se u sedam europskih zemalja, a namjera je osvojiti skandinavsko i azijsko tržište.

Zoran Sušanj i Saša Miklošić iz Koprivnice posao su pokrenula doslovno s nekoliko stotina kuna. Mladi i dovoljno odvažni, otvorili su tvrtku. Poslovnu ideju razvijali su pet godina – i uspjeli.

Tehnologija Nanodiy strelovito osvaja tržišta jer je mnogo jeftinija od klasične. Dečki iz Koprivnice prodaju već u sedam europskih zemalja, a namjeravaju osvojiti skandinavsko i azijsko tržište. Njihov izum već sad je mala revolucija u ovom dijelu tekstilne industrije.

Osim što su nedavno nagrađeni, posao im strelovito raste. Zoran Sušanj i Saša Miklošić pronađu fotografiju na internetu te da ju otisnu na tkanini treba im nekoliko stvari. Tri najvažnije izumili su sami. Poseban papir koji ne upija boju, boje i stabilizator. Boja Nanodiy zatim se s pomoću stabilizatora pretvara u trajnu masu na bilo kojoj tkanini. Postupak traje samo nekoliko sekundi. Najdulje minutu, što dosad nije mogla postići nijedna tiskara.

Upravo ta Zoranova i Sašina ideja proglašena je najboljom poduzetničkom idejom, a njihova tvrtka najboljim startupom Vooglove konferencije. I dalje ih podupire Koprivnički poduzetnik, kao i druge ideje mladih, gdje se prostor dobiva za jednu kunu, a potpora besplatno.

(Poslovni dnevnik)



 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz