Hrvatske vinarije predstavile se švicarskom tržištu

Slika /slike 1/Poljoprivreda i ribarstvo/shutterstock_71718745_cr.jpg

Uz organizirano kušanje vina, B2B sastanke i poslovne susrete s distributerima, u Zürichu se predstavilo 17 hrvatskih vinarija. U 2016. se u odnosu na 2015. izvoz vina u Švicarsku povećao za 75 posto, odnosno u 2015. je izvezeno 47.000 litara, dok je u 2016. izvezeno ukupno 73.500 litara vina.

Uz organizirano kušanje vina, B2B sastanke i poslovne susrete s distributerima, u Zürichu se predstavilo 17 hrvatskih vinarija, izvijestili su iz Hrvatske gospodarske komore (HGK).
 
"Premda je Švicarska Hrvatskoj, što se vina tiče, sedmo izvozno tržište, radi se o teritoriju gdje su naša vina još uvijek nedovoljno poznata, zbog čega je promocija profesionalnoj publici izuzetno važna. Osim toga, ovakve aktivnosti pridonose i daljnjoj izgradnji brenda hrvatskih vina koje smo, upravo zbog prepoznatljivosti na stranom tržištu, okupili pod brandom Vina Croatia – vina mosaica", kazao je tajnik Udruženja vinarstva HGK Igor Barbarić.
 
Prošle je godine u Švicarsku izvezeno vina u vrijednosti 398.000 eura, a budući da iz Švicarske ne uvozimo vina, bilanca je pozitivna, navode iz HGK.
 
U 2016. se u odnosu na 2015. izvoz vina u Švicarsku povećao za 75 posto, odnosno u 2015. je izvezeno 47.000 litara, dok je u 2016. izvezeno ukupno 73.500 litara vina.
 
Pri izvozu su najviše zastupljena vina u bocama čija je prosječna izvozna cijena 5,38 eura po litri.
 
"Skok u izvozu u samo godinu dana pokazuje ogroman izvozni potencijal naših vina u Švicarsku, uz daljnje ulaganje i jačanje prepoznatljivosti hrvatskih vina i brenda Vina Croatia – vina mosaica na ovo zahtjevno tržište", rekao je Barbarić.
 
Predstavljanje domaćih vina na švicarskom tržištu projekt je vrijedan milijun i 400 tisuća kuna, a 80 posto projekta financira se sredstvima koje je Udruženje vinarstva HGK povuklo iz EU fonda, iz tzv. Vinske omotnice.
 
Vinari će svoje proizvode nakon Züricha, 26. listopada na isti način predstaviti i u Ženevi, navodi se u priopćenju HGK.
 
Na promociji sudjeluje 17 hrvatskih vinarija - Galić, Krauthaker, Zlatan otok, Jako vino, Iločki podrumi, Badel 1862, Vina Matošević, PP Orahovica, Vinarija Kozlović, Bodren, PG Jagunić, Rizman, Miloš, Osilovac, Kutjevo, Dingač – Skaramuča i Vinarija Katunar.
 
(Hina)
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz