Hrvatska zemlja-partner na turističkom sajmu FESPO u Švicarskoj

Slika /slike 1/Turizam/rh u ch.jpg

Hrvatska se predstavlja na međunarodnom turističkom sajmu FESPO u Zuerichu, na kojemu se sudjeluje više od 500 izlagača iz cijelog svijeta, a nakon 2015., Hrvatska je ove godine drugi puta zemlja-partner. Nositelj hrvatskog nastupa je HTZ, na čijem se izlagačkom prostoru predstavlja i 13 suizlagača-domaćih turističkih tvrtki i zajednice.

Hrvatska se na švicarskom turističkom tržištu od 1. do 4. veljače predstavlja na međunarodnom turističkom sajmu FESPO u Zuerichu kao zemlja-partner, naglašavajući da je cjelogodišnja i održiva destinacija, koja ove godine očekuje nastavak pozitivnih lanjskih trendova s tog tržišta, izvijestili su iz HTZ-a.

Sajam FESPO je najveći sajam turizma u Švicarskoj, na kojemu se predstavlja više od 500 izlagača iz cijelog svijeta, a nakon 2015., Hrvatske je ove godine drugi puta zemlja-partner.

Nositelj hrvatskog nastupa je HTZ (Hrvatska turistička zajednica), na čijem se izlagačkom prostoru predstavlja i 13 suizlagača-domaćih turističkih tvrtki i zajednice, a za posjetitelje sajma pripremljen je raznolik i bogat program, uz isticanje kulturne baštine i gastronomije.

"Turisti iz Švicarske fokusirani su na održiva putovanja, prirodu, kamping, aktivni odmor, gastronomiju, kvalitetu usluge, što i predstavljamo na sajmu. Prošla godina je iz Švicarske u hrvatskom turizmu bila rekordna, s više od 300 tisuća dolazaka njihovih turista i gotovo 1,4 milijuna noćenja, a i otpočetka ove godine u Hrvatskoj su ostvarili 11 posto veći turistički promet nego u lanjskom siječnju", poručila je sa sajma ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.

Istaknula je i da su sve aktivnosti Vlade za razvoj održivog turizma - od strateškog i zakonodavnog okvira do osiguranih rekordnih financijskih sredstava utjecali i na podizanje kvalitete hrvatske ponude te okretanju prema održivosti.

"To turisti sve više i prepoznaju, a potvrda nam je stigla i iz Europske komisije, gdje je u strateškom dokumentu za razvoj turizma u EU "Tranzicijski put za turizam" Hrvatska navedena kao primjer dobre prakse", naglasila je ministrica.

Ona je uz direktora HTZ-a Kristjana Staničića te direktora HTZ predstavništva u Austriji koji pokriva i Švicarske Branimira Tončinića, hrvatsku veleposlanicu u toj zemlji Andreju Bekić i drugih iz Hrvatske bila i na službenom otvorenju sajma uz generalnog menadžere sajma Stephanom Amstadom i drugim uzvanicima, te švicarskim medijima.

"Puno se rada i truda ulaže kako bi Hrvatska uživala status kvalitetne i održive destinacije i jedne od najpopularnijih na Mediteranu. I na sajmu FESPO predstavit ćemo sve ljepote i posebnosti Hrvatske, čiji se potencijali prepoznaju u Švicarskoj. Veliko je i njihovo zanimanje za putovanjima u Hrvatsku i u pred i posezoni, što nam je jako važno", naglasio je Staničić.

Na sajmu će se hrvatski predstavnici sastati s partnerima na tom tržištu, organizatorima putovanja, te medija i drugima, dok će u programima tijekom sajma sudjelovati sinjski Alkari, rapski samostreličari, mažoretkinje te kulturno umjetnička društva, a predstavit će i projekt "Dalmatinska marenda", vrhunska vina u organizaciji HGK te drugo.

Na sajmu je istaknuto i da turisti iz Švicarske najviše dolaze u Istru, Splitsko-dalmatinsku županiju i na Kvarner, odnosno u Rovinj, Split, Poreč, Dubrovnik i Pulu.

(Hina)
 
 

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz