Hrvatska veliki dobitnik turističkog buma iz Kine

Slika /slike 1/Turizam/htz u kini.jpg

Hrvatska je jedna od najvećih dobitnica turističkog buma iz Kine, najvećeg emitivnog tržišta svijeta koje je imalo dvoznamenkasti rast svake godine od 2002. do 2013. Izjavila je to ovih dana za kineske novine Jane Sun, izvršna direktorica najveće azijske online agencije Ctrip, u razgovoru na temu američko-kineskog trgovinskog rata koji je značajno srezao broj kineskih turista u SAD-u, što pruža nove mogućnosti za europske zemlje uključujući Hrvatsku. 

Hrvatska je jedna od najvećih dobitnica turističkog buma iz Kine, najvećeg emitivnog tržišta svijeta koje je imalo dvoznamenkasti rast svake godine od 2002. do 2013. Izjavila je to ovih dana za kineske novine Jane Sun, izvršna direktorica najveće azijske online agencije Ctrip, u razgovoru na temu američko-kineskog trgovinskog rata koji je značajno srezao broj kineskih turista u SAD-u, što pruža nove mogućnosti za europske zemlje uključujući Hrvatsku. 

Ctrip je ove godine za Prvi maj imao čak četverostruki rast prodaje za Hrvatsku, otkrila je Sun, a rast interesa među Kinezima obrazlaže i sve većom popularnošću serije Game of Thrones, koja se snimala u Hrvatskoj.

Statistika Hrvatske turističke zajednice potvrđuje porast interesa kineskih putnika ovog proljeća, iako se dio tog prometa može povezati s posjetom kineske državne delegacije Hrvatskoj u travnju.

Ovog travnja je u Hrvatskoj tako bilo 86,33 posto više Kineza nego lani, što dobrim dijelom uključuje prvomajske praznike iako statistika za svibanj još nije vani.  Značajan rast dolazaka bio je i u ožujku (38,42%), veljača je donijela 42 posto više Kineza u Hrvatsku.

To su doduše i dalje relativno niske apsolutne brojke. U 2018. godini u Hrvatskoj je s kineskog tržišta ostvareno 234.118 dolazaka i 345.293 noćenja, što predstavlja rast od 46 posto, no to je tek 0,38 posto od ukupnog broja lanjskih noćenja. Projekcije za ovu godinu govore o dodatnom rastu od oko 25 posto, kažu u HTZ-u.

Većinu turoperatora zanima kako produžiti boravak kineskih turista u Hrvatskoj uz nove rute i sadržaje, s tim da mnogi agenti kreću kreirati rute posvećene samo Hrvatskoj, čime bi se oni zadržali sedam do deset dana. Poznato je naime, da oni većinom rade turneje kroz nekoliko država. Velik interes na radionicama pokazalo je pet najvećih kineskih online agencija koji su nosioci kineskog izlaznog turizma.

Mediji Hrvatsku percipiraju sve više, čemu je pridonijelo lanjsko Svjetsko nogometno prvenstvo, Igra prijestolja, ali i nedavno održan Summit Kina + 16 u Dubrovniku, koji je posebno odjeknuo u kineskim medijima.  Kineskim putnicima interesantno je gotovo sve.

(Poslovni dnevnik)

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz