Franck se probio u najveći trgovački lanac na svijetu

Slika /slike 1/Obrt/shutterstock_162650075.jpg

Vodeći hrvatski proizvođač i trgovac kavom zagrebački Franck nakon više od 25 godina vraća se 'ciglicom' u Srbiju i Crnu Goru. Fokus ulaganja bio je značajan i u Albaniji, Makedoniji i Kosovu.

Zagrebački Franck, lider u proizvodnji i prodaji kave u Hrvatskoj, ovih se dana nakon više od četvrt stoljeća vratio u Srbiju i Crnu Goru sa svojom popularnom 'ciglicom' (vakumiranom jubilarnom kavom od 250 grama), te drugim asortimanom mljevene kave, instant cappuccinima i čajevima, čime, kaže Zoran Mabić, izvršni direktor prodaje u Francku, zaokružuje regionalnu priču.
 
U Adria regiji rastu mu tržišni udjeli, širi se i na srednju Europu kroz tvrtke u Beču i Bratislavi, uložio je više od 20 milijuna kuna u modernizaciju, uveo i 30 novih proizvoda, pa je gotovo prirodno osvajanje i drugih, još zahtjevnijih tržišta.
 
Franck grupa je lani rasla 8,5 posto, a prvi ovogodišnji kvartal upućuje i na dvoznamenkasti rast u 2017. Franck danas sa svojim proizvodima u hrvatskoj trgovini nastupa u kategorijama koje zauzimaju ukupno 123 km polica. Izdvojio bih i iznimno detaljna mjerenja koja smo odradili, od potrošačkih preferencija do svih mjerljivih parametara kupaca u retailu i Hoteli, Restorani, Campovi kanalu (HoReCa), kao i svih naših procesa, što nam je donijelo trend rasta prihoda, a posebno tržišnih udjela, koji su, po prvi puta, rasli istodobno na svim primarnim tržištima i kanalima u Hrvatskoj, BiH i Sloveniji.
 
Franckov fokus je u ulaganja u distribuciju i marketinške aktivnosti bio značajan i u Albaniji, Makedoniji i Kosovu.  
 
(Poslovni dnevnik)
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz