eWyse prosperira izvozom znanja i inspirira svojim djelovanjem

Slika /slike 1/Obrt/shutterstock_173658530.jpg

Agencija eWyse je u prvom polugodištu svog poslovanja odradila nekoliko projekata, imaju klijente iz Švicarske, Njemačke, SAD, a planiraju se proširiti i na australsko tržište te na Bliski Istok.

Duh novog vremena snažno puše u jedra mlade hrvatske agencije eWyse koja se orijentirala na strano tržište te djeluje u skladu s novom vizijom poslovanja. Sedam godina poslovanja isključivo na domaćem tržištu (franšiza je tako nalagala), a potom veliki preokret i iskorak u izvoz čine Marija Buljana, CEO eWysea, izuzetno sretnim.
 
– Nastavljamo raditi sa svim dosadašnjim klijentima, ali nećemo više obrađivati hrvatsko tržište u proaktivnom smislu. Orijentirani smo na strano tržište, prvenstveno na SAD i ne mogu biti sretniji zbog te odluke jer je ekonomija u Hrvatskoj na niskom stupnju razvoja – novac ne teče, nema ga. Za razliku od primjerice klijenata iz SAD-a koji će svoju odluku donijeti već tijekom razgovora preko Skypea, proces donošenja odluka u Hrvatskoj jako je dug, objašnjava Buljan koji ima 20 godina iskustva u poduzetništvu.
 
eWyse je u prvom polugodištu svog poslovanja odradio nekoliko projekata, imaju klijente iz Švicarske, Njemačke, SAD, a planiraju se proširiti i na australsko tržište te na Bliski Istok.
 
– Izvoz je u svakom slučaju isplativ jer se u zapadnim zemljama za isti proizvod može postići do pet puta viša cijena. Inozemni klijenti spremni su izdašno platiti kvalitetnu uslugu ili proizvod te tako omogućuju razvoj tvrtke. Cijena rada u Hrvatskoj je vrlo niska; poduzetnik od prihoda jedva može isplatiti plaće i platiti najam, a kupnja novog računala, putovanja i odlasci na sajmove ne dolaze u obzir. Samim time nema razvoja, tumači Buljan te toplo preporučuje svima koji mogu isporučiti kvalitetnu uslugu da se okrenu izvozu jer neće prosperirati samo oni, već dolazi do priljeva sredstava u Hrvatsku.
 
(Lider)
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz