Čokolade zagrebačkog virtuoza već se probile na strogo japansko tržište

Slika /slike 1/Gospodarstvo/shutterstock_110479439_cr.jpg

U planu je i veći fokus na izvoz. Početkom godine počeli su s izvozom na japansko tržište. Trenutno pregovaraju sa specijaliziranim trgovinama na području Europe.

Manufaktura Malo&Slatko nudi autentičan proizvod autorskog pristupa koji se razlikuje od masovnih industrijskih proizvoda, a dostupan je tržištu pod brendom TAMAN. Proizvodnja se temelji na manufakturnom radu u kojem se kombiniraju tradicionalne metode izrade s modernim pristupom. Imaju dvoje zaposlenih uz angažman još dvoje suradnika prema potrebi.
 
Prije dvije je godine posao pokrenulo dvoje zaljubljenika u čokoladu, Stiv Kahlina, bivši hip-hop glazbenik i dizajner poznatiji pod aliasom El Bahattee, i njegova supruga Sanja Vladović. Stiv Kahlina glavni je čokolatijer koji vodi proizvodnju, a prošao je edukaciju za čokolatijera pri kanadskoj školi Ecole Chocolat - school for chocolate arts te je pohađao i završio program Master Chocolatier pri belgijskoj Callebaut Chocolate Academy.
 
Početkom godine počeli su s izvozom na japansko tržište, iako se zasad ne radi o velikim količinama, naglasio je Kahlina, dodajući kako se radi o jednom od najzahtjevnijih tržišta za čokoladu, što je za tvrtku veliki uspjeh, posebno zbog činjenice da se radi o tvrtki koja je specijalizirana za uvoz slatkih delicija s belgijskog i francuskog tržišta, te da su oni pronašli nas i insistirali da krenemo s isporukom što prije.
 
U maloprodaji imaju 12 proizvoda, a u lipnju su dobili priznanje prestižne Academy of Chocolate koja je mliječnoj 35 posto čokoladi s kokosom, limunom i limunskom travom dodijelila brončanu nagradu u konkurenciji ponajboljih svjetskih artisan čokolatijera i proizvođača fine čokolade. U konkurenciji je bilo više 900 proizvoda 190 čokolatijera i proizvođača iz čak 37 zemalja. Drugi dio ponude sastoji se od rada direktno s krajnjim kupcima u obliku korporativnih poklona ili personalizirani proizvoda.
 
Kahlina je kazao kako se ostvaruje rast u odnosu na usporedivo razdoblje prošle godine kad se tek izašlo na tržište, no pravo mjerilo uspjeha druge godine poslovanja bit će razdoblje Božića i Nove godine. U planu je i veći fokus na izvoz. Trenutno pregovaraju sa specijaliziranim trgovinama na području Europe, a Kahlina se nada da će im državna administracija pružiti potrebnu podršku za to.
 
(Poslovni dnevnik)

 

Pisane vijesti