Bruketa & Žinić & Grey i Addiko u finalu Effieja

Slika /slike 1/Obrt/shutterstock_140576308_cr.jpg

Bruketa&Žinić&Grey i Addiko banka s kampanjom za Pakete tekućih računa jedini su, ne samo iz Hrvatske nego i iz cijele regije, koji su se ove godine plasirali u finale renomiranog natjecanja Euro Effie, koje nagrađuje najučinkovitije međunarodne komunikacijske i oglašivačke kampanje u Europi, a organizira ga Europsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA).

Bruketa&Žinić&Grey i Addiko banka s kampanjom za Pakete tekućih računa jedini su, ne samo iz Hrvatske nego i iz cijele regije, koji su se ove godine plasirali u finale renomiranog natjecanja Euro Effie, koje nagrađuje najučinkovitije međunarodne komunikacijske i oglašivačke kampanje u Europi, a organizira ga Europsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA).

Sam ulazak u finale Euro Effieja iznimno je ostvarenje, pogotovo kada se uzme u obzir da konkurenciju čine sve organizacije i sve kreativne agencije u Europi, s budžetima i resursima o kojima mi možemo samo sanjati. Ipak, s dobrom komunikacijskom strategijom, kvalitetnim originalnim kreativnim rješenjem i predanim timom ništa nije nemoguće. Poštujući ostale finaliste jer sigurno se nitko u finalu nije našao nezasluženo, nadam se da nećemo stati samo na finalu, izjavila je Maja Čulig, direktorica Marketinga za Addiko grupu.

Ivanka Mabić Gagić, direktorica međunarodnog poslovanja agencije Bruketa&Žinić&Grey, kazala je kako je u ovome slučaju riječ o jedinoj kampanji u financijskom sektoru u Europi koja je uspjela ući u finale.

Addiko banka od samog lansiranja novog brenda ostvaruje sjajne poslovne rezultate na tržištu, a svega toga ne bi bilo bez dobrog i dinamičnog tima koji čine i predstavnici oglašivača i agencije, istaknula je.

Kreativnost u marketinškom komuniciranju Brukete&Žinić&Greya javnost je nedavno osvojila i “nogometnom” kampanjom u suradnji s Franckom.

U povodu polufinalne utakmice između Hrvatske i Engleske na svjetskome nogometnom prvenstvu, najpoznatiji hrvatski proizvođač čaja Franck poslao je britanskom princu Harryju paket svog čaja od kamilice, s porukom kako su naši reprezentativci odavno pokazali kako je i Hrvatska velika sila na nogometnoj karti svijeta, a oni su svojim čajem odlučili princu olakšati gledanje utakmice.

Uz vrhunsku igru naših, znali smo da mu neće biti lako, poručili su iz Francka i bili u pravu.

Na paketu je stajala poruka „Keep calm and dream on“(Ostani miran i sanjaj i dalje), kao aluzija povijesne motivacijske poruke britanske vlade, a unutra je uz paketiće čaja bilo i pismo u kojem su se iz Francka ispričali što su nisu stigli poslati poklon za vjenčanje pa se ovime žele iskupiti.

(Večernji list)



Vijesti iz medija | Događanja