Agrivi, Kristalna ideja i Neoinfo među 80 biranih

Slika /slike 1/EU regionalni razvoj, fondovi/shutterstock_214024960_cr.jpg

Tri domaće tvrtke uključile se u program Ready2Go1 kojim Europska komisija potiče nastup na inozemnim tržištima.

Čile, Indija, Kamerun, Kanada i SAD tržišta su na kojima će mogućnosti za širenje poslovanja uskoro testirati tri hrvatske tvrtke - Agrivi, Kristalna ideja i Neoinfo.
 
Upravo su one ušle u društvo 80 europskih kompanija koje će sudjelovati u prvoj fazi programa Ready2Go1, koji pruža mogućnost hrvatskim malim i srednjim tvrtkama unaprjeđivanje znanja u nastupu na odabranim međunarodnim tržištima.

Projekt financira Europska komisija, a razvio ga je međunarodni konzorcij predvođen talijanskom Agencijom za promicanje internacionalizacije Promos u suradnji s Europskom poduzetničkom mrežom. 
 
"Međunarodno tržište nije više rezervirano samo za velike korporacije, već se i male tvrtke sve više počinju širiti na ino tržišta. No, kako pokretanje poslovanja u inozemstvu nije jednostavan proces, projekt Ready2Go daje potporu dinamičnim malim i srednjim tvrtkama iz Europe kako bi uspješno krenuli u globalne vode.

Po završetku projekta, naučene prakse moći će se primjenjivati i na druge hrvatske tvrtke kako bi im se olakšali prvi koraci inozemnog poslovanja", rekla je direktorica Sektora za međunarodne poslove i EU pri HGK Silva Stipić Kobali.

(Poslovni dnevnik)
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Strana tržišta i prilike