Adria Snack Company cilja postati regionalni lider

Slika /slike 1/Gospodarstvo/shutterstock_125338148_cr.jpg

Adria Snack Company s 50 posto je lider na tržištu Kosova, dok na tržištu Bosne i Hercegovine drži oko 40 posto, a posljednjih mjeseci snažnije raste i plasman asortimana u Sloveniju.

Dubravko Folnović, direktor  tvrtke Adria Snack Company (ASC) je, govoreći o rezultatima iz prve poslovne godine koja je zaključena s listopadom 2016., naglasio kako je prihod iznosio 131 milijun kuna, a prodano je 4,3 milijuna kilograma proizvoda iz široke lepeze asortimana. Podsjećamo, Franck je u partnerstvu s njemačkom kompanijom Intersnack, vodećim proizvođačem slanih grickalica u Europi, ASC osnovao početkom listopada 2015.
 
Usto je, iznio je Folnović, ostvaren i rekordan otkup krumpira s hrvatskih polja od višegodišnjih kooperanata iz okolice Hercegovca I Donjeg Miholjca, iznosio je 14,5 tisuća tona. S domaćom sirovinom u prvoj je godini pokriveno čak 95 posto potreba proizvodnje, a već dogodine bit će svih 100 posto, pohvalio se direktor ASC-a.
 
Tijekom ove godine investirano je 7 milijuna kuna u novu opremu, dogodine slijedi još 11 milijuna kuna u novo skladište te povećanje kapaciteta na proizvodnim linijama, dok će u naredne tri godine kako bi zadovoljili mogući plasman na tržištima regije investirati dodatnih 20-ak milijuna kuna.
 
Tržište snacka unatrag dvije godine u Adria regiji bilježi rast od 2,1 posto te se očekuje nastavak tog trenda stoga je u fokusu strategije Adria Snacka daljnje širenje u proizvodnim i tehnološkim inovacijama, širenje asortimana i ulazak u nove kategorije, kazao je Dino Bijač, direktor marketinga i razvoja.
 
ASC je lider na hrvatskom tržištu slanih grickalica, sa svim svojim (ne)brendiranim proizvodima prisvaja čak oko 60 posto udjela. S 50 posto je lider i na tržištu Kosova dok na bosanskohercegovačkom tržištu drži oko 40 posto, a posljednjih mjeseci snažnije raste i plasman asortimana u Sloveniju. Tržište bivše zajedničke države plus Albanija godišnje slanih grickalica konzumira u vrijednosti oko 400 milijuna eura, a Adria Snack Company cilja postati lider na tom prostoru.
 
(Poslovni dnevnik)
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz