- Objavljeno: 25.11.2015.
Zvečevo proširilo asortiman za Tesco
Proširena je suradnja s velikim trgovačkim lancem Tesco. Lista proizvoda koje požeški konditor plasira preko tog trgovačkog lanca na tržišta Češke, Slovačke, Poljske i Mađarske proširena je s 15 novih proizvoda.
U prvih devet mjeseci ostvaren je značajan rast prodaje u usporedbi s istim razdobljem prethodne godine - ukupni prihodi od prodaje porasli su 11 posto, na 101,48 milijuna kuna. Pri tome, u segmentu alkoholnih pića ostvaren je rast prihoda od 47 posto, a u segmentu asortimana lasta 85 posto. Rast prihoda od konditorskih proizvoda u trećem kvartalu blago je usporen u odnosu na 10-postotni rast u prvom polugodištu.
Proširena je suradnja s velikim trgovačkim lancem Tesco. Lista proizvoda koje požeški konditor plasira preko tog trgovačkog lanca na tržišta Češke, Slovačke, Poljske i Mađarske proširena je s 15 novih proizvoda, a tijekom četvrtog tromjesečja nastavlja se pojačana proizvodnja i isporuka za navedena tržišta.
Rast prihoda rezultat je višegodišnjeg marketinškog ulaganja u ove proizvode, a kada je riječ o konditorskim proizvodima treći, ljetni kvartal je razdoblje s najmanjom potrošnjom i prodajom čokolade. Zbog ekstremnih vrućina potrošnja čokolade dodatno je smanjena u usporedbi s prethodnim godinama, a iz istog razloga je distribucija čokoladnih proizvoda u tradicionalnom kanalu prodaje bila ograničena, tumači se u izvješću. Tijekom trećeg kvartala odrađene su pripreme za marketinško-razvojne projekte koji će biti lansirani u četvrtom kvartalu, odnosno tijekom glavne čokoladne sezone.
Ulaganja u dodatnu opremu omogućila su ulazak u segment velikih čokoladnih tabli (više od 200 g), što otvara nove mogućnosti rasta, jer je u tom segmentu, koji zauzima više od trećine potrošnje čokolada, Zvečevo bilo prisutno samo s čokoladom s rižom. U promatranom razdoblju potpisani su ugovori s renomiranim hotelskim kućama u segmentu alkoholnih pića i u trećem kvartalu počela je opskrba njihovih objekata. Time je kroz kanal HORECA ostvaren dodatni rast prodaje alkoholnih pića. S nogometnim klubom Hajduk dogovorena je co-branding suradnja i na tržište su plasirane dvije nove mliječne čokolade.
(Banka.hr)