Zajednička promocija turizma Hrvatske i Slovenije u New Yorku

Slika /slike 1/Turizam/htz.jpg

Prema podacima sustava eVisitor s američkog tržišta u dosadašnjem dijelu ove godine Hrvatsku posjetilo 685 tisuća turista, koji su ostvarili oko 2 milijuna noćenja, što su porasti od 33 i 23 posto u odnosu na isto razdoblje 2022., dok je to u odnosu na 2019. oko 9 posto više dolazaka i 12 posto više noćenja.

Hrvatska i Slovenija u New Yorku su predstavile svoje turističke ponude američkim partnerima u sklopu zajedničke ovogodišnje kampanje na tržištu SAD-a "Naturally Yours - taste, feel, love“, za koju je sredstva osigurala Europska komisija, izvijestili su u utorak iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

HTZ i njezino predstavništvo u New Yorku su nositelji predstavljanja hrvatskog turizma na toj specijaliziranoj poslovnoj radionici u New Yorku, održanoj 23. listopada koja je okupila više od 40 hrvatskih i slovenskih te isto toliko američkih touroperatora i agencija s naglaskom na segment luksuznog turizma.

Slovensku ponudu predstavila je Slovenska turistička organizacija (STO), s ciljem još snažnijeg pozicioniranja Hrvatske i Slovenije kao atraktivnih cjelogodišnjih destinacija.

Povodom tog predstavljanja, direktor HTZ-a Kristjan Staničić kazao je da je SAD daleko tržište s kojeg se u Hrvatskoj ostvaruje najveći turistički promet. "U SAD-u želimo buduću poziciju Hrvatske graditi u niši između 'standarda' i 'premiuma' i stoga i komunikacijske aktivnosti usmjeravamo u isticanje hrvatske turističke ponude visoke vrijednost, odnosno obraćamo se turistima iz 'premium' potražnje. Vjerujemo i u odlične promotivne efekte kampanje, ali i same radionice jer s kolegama iz Slovenske turističke zajednice imamo kvalitetnu suradnju što potvrđuju i dosadašnje uspješne suradnje u promociji na dalekim tržištima poput SAD-a, Kine i Australije", poručio je Staničić.

Istaknuo je i da su Amerikancima omiljene hrvatske destinacije Dubrovnik, Split, Zagreb, Hvar i Rovinj, dok su na samoj radionici istaknuti i priroda u Hrvatskoj, baština, mogućnosti za aktivni i kultrni turizam, eno-gastronomija te 'lifestyle'.

Zajednička kampanja Hrvatske i Slovenije ima i zajedničku podstranicu na službenim web stranicama Europske putničke komisije (ETC), a iz HTZ-a napominju i da se u sklopu toga Hrvatska i digitalno oglašava u renomiranim američkim medijima poput Conde Nast Travelera i Wanderlusta te na zasebnoj YouTube kampanji za koju je kreiran zajednički promotivni video.

"Turisti iz dalekih zemalja često tijekom putovanja žele upoznati i istražiti više od jedne države, zbog čega je važno udružiti snage sa susjednim zemljama, posebice u promociji. Nakon uspješnih nastupa s HTZ-om u Aziji i Australiji, odvažili smo se i na zajedničku promociju u SAD-u te zahvaljujem hrvatskim kolegama na učinkovitoj suradnji", istaknula je direktorica STO-a Maja PakPak.

Iz Hrvatske su na toj radionici u New Yorku bile još turističke zajednice Istarske, Splitsko-dalmatinske i Ličko-senjske županije te gradova Zagreb, Zadar i Split, kao i hotelijeri i agencije, a okupljene su pozdravili i veleposlanici Hrvatske i Slovenije u SAD-u.

Iz HTZ-a iznose i da je prema podacima sustava eVisitor s američkog tržišta u dosadašnjem dijelu ove godine Hrvatsku posjetilo 685 tisuća turista, koji su ostvarili oko 2 milijuna noćenja, što su porasti od 33 i 23 posto u odnosu na isto razdoblje 2022., dok je to u odnosu na 2019. oko 9 posto više dolazaka i 12 posto više noćenja.

U Sloveniju je pak do kolovoza 2023. došlo 101 tisuća Amerikanaca, ostvarivši 228 tisuća noćenja, što je za 32 odnosno 30 posto više nego u 2022., a do kraja ove godine obje zemlje očekuju nastavak tog pozitivnog trenda.

(Hina)


 

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz