Za promidžbu vina na trećim tržištima

Slika /slike 1/Poljoprivreda i ribarstvo/shutterstock_71718745_cr.jpg

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju isplatila je potporu u iznosu od ukupno 1,2 milijuna kuna za promidžbu vina na trećim tržištima.

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju isplatila je 1,2 milijuna kuna za promidžbu vina na trećim tržištima, izvijestili su u četvrtak iz Agencije.

Agencija je na osnovi odobrenih sredstava iz Vinske omotnice za projekte, u sklopu mjere Promidžba vina na tržištima trećih zemalja u razdoblju od 1. siječnja do 6. travnja ove godine, isplatila potporu u iznosu od 758,3 tisuće kuna iz sredstava Europske unije i 454,98 tisuća kuna državnog proračuna, odnosno ukupno 1,2 milijuna kuna.

Potporu su dobili tvrtka Jako vino, u iznosu od 61,5 tisuća kuna za projekt Promidžba vina na tržištu SAD-a, Udruga vinara i vinogradara Erdut-Podunavlje, u iznosu od 71,8 tisuća kuna za projekt Promidžba vina na tržištu Srbije, Hrvatska gospodarska komora (HGK) 554,6 tisuća kuna za promidžbu vina na tržištu Srbije te Kutjevo 525,3 tisuće kuna za  projekt Promidžba vina na tržištu Bosne i Hercegovine.

Osnovni cilj mjere, kako navode iz Agencije, je povećanje promidžbe hrvatskih vina na tržištima trećih zemalja te povećanje prodaje hrvatskih vina na tim tržištima.

Mjera uključuje brojne promotivne aktivnosti u cilju pronalaženja novih potrošača, povećanja imidža, prepoznatljivosti, prodaje i potrošnje hrvatskih vina sa zaštićenom oznakom izvornosti i vina sa oznakom sorte.

Najmanji iznos potpore je 3.000 eura, a najveći 160.000 eura (od toga 100.000 eura iz sredstava EU i 60.000 eura iz državnog proračuna Republike Hrvatske).

(Hina)

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz