WTM Hrvatska se predstavlja na najvažnijoj svjetskoj turističkoj burzi

Slika /slike 1/Turizam/WTM-RH.jpg

Promidžba hrvatske turističke ponude na sajmovima za sljedeću turističku godinu službeno je počela u ponedjeljak u Londonu gdje je otvorena jedna od najvažnijih svjetskih turističkih burzi - World Travel Market (WTM), na kojem se do 7. studenoga predstavlja oko 5.000 izlagača iz 185 turističkih destinacija.

Promidžba hrvatske turističke ponude na sajmovima za sljedeću turističku godinu službeno je počela u ponedjeljak u Londonu gdje je otvorena jedna od najvažnijih svjetskih turističkih burzi - World Travel Market (WTM), na kojem se do 7. studenoga predstavlja oko 5.000 izlagača iz 185 turističkih destinacija.

Hrvatska turistička ponuda ove se godine predstavlja na štandu veličine 292,5 kvadratnih metara, na kojem, uz Hrvatsku turističku zajednicu (HTZ), svoju ponudu predstavljaju i 23 suizlagača. Inače, na štandu HTZ-a su prvi put predstavljene i nove uniforme informatora, koje je kreirao modni dvojac Elfs.

Nastup HTZ-a na sajmu prati i ministar turizma Gari Cappelli koji će, kako su izvijestili iz Ministarstva turizma, ovu priliku iskoristiti za brojne poslovne sastanke i susrete s najvažnijim partnerima na tržištu Ujedinjene Kraljevine. Tako se ministar Cappelli već tijekom prvog dana sajma susreo s nekoliko važnih partnera, predstavnicima Jet2coma i Eurowingsa, a sastanke će održati i s predstavnicima kompanija kao što su Ryanair, TUI, Thomas Cook i Saga s kojima će analizirati dosadašnju suradnju i rezultate te razmotriti mogućnosti njezina unaprjeđenja s ciljem postizanja još boljih rezultata s tog, za Hrvatsku, vrlo potentnog tržišta.

Iz Ministarstva u priopćenju ističu da je ministar Cappelli obišavši iznimno posjećen štand HTZ-a istaknuo veliki značaj britanskog tržišta za Hrvatsku. Napominjući da gosti iz Velike Britanije u značajnoj mjeri putuju u pred i posezoni, ministar najavljuje kako će se u budućnosti veliki naglasak stavljati na razvoj selektivnih oblika turizma, kao što su gastro, zdravstveni i nautički, koji su ujedno glavni motivi dolaska posjetitelja s tržišta, te na unapređenje kvalitete turističke ponude.

Iz Ministarstva pritom napominju kako će, uz redovnu turističku ponudu, posjetitelji s britanskog tržišta imati priliku degustirati hrvatske gastro delicije i na eno gastro organizaciji Great British Chefs, koja će se održati 20. studenog u Londonu u suradnji s vodećim londonskim kuharima.Inače, u prvih deset mjeseci ove godine Hrvatsku je posjetilo gotovo 850 tisuća britanskih turista, koji su ostvarili gotovo 4,4 milijuna noćenja, što su na godišnjoj razini porasti za po osam posto. Britanski su turisti većinom putovali u destinacije u Dalmaciji - Dubrovnik (36 posto) i Split (23 posto) te Istru (20 posto), a najviše noćenja ostvarili su u hotelima.

Iz Ministarstva ističu kako je u Velikoj Britaniji Hrvatska prepoznata i kao kongresna destinacija pa će se tako sredinom lipnja iduće godine u Podstrani kod Splita održati godišnji kongres britanskog udruženja profesionalaca u turizmu, Institute of Travel and Tourism, koji će okupiti više od 400 britanskih delegata koji će imati priliku posjetiti Split, Trogir i Hvar.

WTM je jedan od najvažnijih svjetskih turističkih sajmova, očekuje se da će ga tijekom tri dana obići više od 51 tisuća posjetitelja, među kojima su i predstavnici najvažnijih svjetskih turističkih kompanija i institucija. WTM je i platforma za stvaranje poslovnih prilika i sklapanje poslovnih ugovora čija se ukupna vrijednost procjenjuje na 2,8 milijardi funti.

(Hina)



Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz