Velik interes za hrvatske proizvode i gastrodelicije u Frankfurtu

Slika /slike 1/Poljoprivreda i ribarstvo/P-H20151127000413.jpg

Na "Hrvatskom tjednu" koji se održava od 01. do 11. lipnja u Franfurtu, u organizaciji Hrvatske gospodarske komore predstavlja se 14 izlagača. Hrvatska vina sa svojom vrhunskom kvalitetom postaju ključ prepoznatljivosti Hrvatske kao vinske destinacije.

Na "Hrvatskom tjednu" koji se održava od 01. do 11. lipnja u Franfurtu, u organizaciji Hrvatske gospodarske komore predstavlja se 14 izlagača.
 
Manifestaciju su posjetili veleposlanik RH u Njemačkoj, Ranko Vilović, i generalni konzul RH u Frankfurtu, Vladimir Duvnjak, te su održani susreti sa predstavnicima Pokrajinske komore Hessen i drugim poslovnim udruženjima.
 
Kroz brand strategiju "Vina Croatia - Vina Mosaica" predstavljaju se četiri hrvatske vinske regije. Hrvatska vina sa svojom vrhunskom kvalitetom postaju ključ prepoznatljivosti Hrvatske kao vinske destinacije.
 
Vina su uz gastro delicije pratili i drugi hrvatski autohtoni proizvodi. Cilj nastupa na Hrvatskom tjednu, osim prodaje proizvoda, je proboj hrvatskih proizvoda na njemačko tržište te prezentacija gospodarstva i turizma.
 
(HGK)
 

Pisane vijesti | Strana tržišta | Hrvatski izvoz