Kompanija Mastercard počinje s promocijom Hrvatske

Slika /slike 1/Turizam/shutterstock_262850063_cr.jpg

Uključivanjem Hrvatske kao 46. destinacije u globalnu digitalnu platformu "Priceless Cities", kompanija Mastercard počinje s promocijom Hrvatske. Iz Mastercarda ističu da se Hrvatska pridružila destinacijama poput Sydneya, Balija, Bangkoka, Rima, Pariza, Berlina, Madrida, Londona, Rio de Janeira, New Yorka i drugih.

Uključivanjem Hrvatske kao 46. destinacije u globalnu digitalnu platformu "Priceless Cities", kompanija Mastercard počinje s promocijom Hrvatske, njezinih gradova te raznih iskustava koja u njoj stječu turisti, izvijestili su iz Mastercarda.

Priceless Cities je globalna digitalna marketinška platforma, koja prikazuje jedinstvena iskustva života i putovanja i turističku ponudu po gradovima diljem svijeta.

Iz Mastercarda ističu da se Hrvatska pridružila destinacijama poput Sydneya, Balija, Bangkoka, Rima, Pariza, Berlina, Madrida, Londona, Rio de Janeira, New Yorka i drugih.

Platforma je pokrenuta 2011. u suradnji Mastercarda i lokalnih institucija, objekata i trgovaca, kao inicijativa privatnog sektora koja daje poticaj turističkoj promociji destinacije.

"Hrvatska kao rastuća i sve popularnija turistička destinacija u svijetu savršeno odgovara kampanji 'Priceless Cities'. Vjerujemo da će to dodatno obogatiti njezinu međunarodnu prepoznatljivost", poručili su iz Mastercarda za Hrvatsku i Sloveniju, iznoseći pritom podatke o lanjskih 1,23 milijarde turista koji su putovali svijetom, i čiji bi se broj ove godine prema svim predviđanjima mogao i povećati.

Ističu da je pozitivan trend vidljiv i u Hrvatskoj gdje se također ove godine očekuje više od lanjskih 15,5 milijuna turista, što dijelom povezuju i sa usvajanjem novih poslovnih modela u hrvatskom turizmu temeljenih na novim tehnologijama, uključujući online i mobilne platforme te digitalno plaćanje.

"Napredak tehnologije promijenio je način života, ali i putovanja, pa se putnici današnjice razlikuju od onih od prije, jer su digitalno sve više osviješteni, a internet im postaje ključno mjesto informiranja o destinacijama te rezerviranja i plaćanja putovanja i drugog", kažu iz Mastercarda.

(Hina)


 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz