Već 600 konzultanata radi na platformi Kliker, širi se regijom

Slika /slike 1/Grafovi/shutterstock_132469673_cr.jpg

Projekt Kliker koji objedinjuje ponudu svih konzultantskih usluga, lansiran je lani sredinom kolovoza i već je nadmašio očekivanja pokretača. U narednim mjesecima plan je učvrstiti pozicije u Srbiji, Sloveniji i BiH. Nakon regije, pokušat će izgraditi najveću bazu vrhunskih stručnjaka u srednjoj i istočnoj Europi.

Projekt Kliker koji objedinjuje ponudu svih konzultantskih usluga, lansiran je lani sredinom kolovoza i već je nadmašio očekivanja pokretača.

"Krenuli smo oprezno, uzimajući u obzir da poslovna zajednica nije posve upoznata s konzultantskom industrijom te da usluge nisu standardizirane. No, u samo mjesec dana tvrtke su na Klikeru objavile više od 10 projekata te je 200 stručnjaka izradilo profil, što nam je bio pokazatelj da je tržišna potreba velika i da je Hrvatska plodno tlo za ovakvu platformu. To je i dokazano u narednim mjesecima", kaže Mateo Juran, voditelj operativnog poslovanja na Kliker platformi.

Dodaje da je u šest mjeseci od lansiranja Kliker uspio razviti najveću zajednicu vrhunskih stručnjaka na zahtjev u regiji, a dosad je prijavljeno više od 110 projekata iz različitih područja, najviše u kategorijama EU fondovi, IT, Financije i Marketing.

Na platformu se dosad prijavilo više od 1200 stručnjaka i konzultanata od kojih je nakon selekcije odabrano 600 vrhunskih, što pokazuje da manje od 50% prijavljenih zadovoljilo kriterije koje smo postavili. A oni su minimalno 5 godina relevantnog radnog iskustva, dokazano iskustvo u vodećim konzultantskim tvrtkama, globalnim korporacijama i međunarodnim institucijama te provjerena stručnost u jednoj od šest ključnih područja platforme", pojašnjava Juran.

S Klikera ističu da su tvrtke dosad do konzultanata dolazile pretežito putem preporuka ili eventualno putem pretrage na internetu, što je znalo rezultirati pronalaskom stručnjaka koji su se pokazali neprikladnima za njihove trenutne potrebe, a proces je bio dugotrajan i kompliciran. Dodatan izazov predstavljala je edukacija i upoznavanje srednjih i malih tvrtki s prednostima angažiranja vanjskih stručnjaka. 

Iako je možda bilo za očekivati da će veliki konzultantski igrači na ovaj novitet gledati s oprezom, Juran kaže da je većina vodećih tvrtki iz te branše u Hrvatskoj već je izradila profile na Kliker platformi i već rade na prvim projektima.

Sada se u ovoj tvrtki spremaju na regionalno širenje koje im je, kažu glavni  fokus u narednom razdoblju. U ovom trenutku, 15% objavljenih projekata im dolazi iz regije pa je u narednim mjesecima plan učvrstiti pozicije u Srbiji, Sloveniji i BiH. Nakon regije, pokušat će, tvrde, izgraditi najveću bazu vrhunskih stručnjaka u srednjoj i istočnoj Europi.

(Poslovni dnevnik)
 

Vijesti iz medija | Događanja | Strana tržišta i prilike