Uniline prisutna na svim svjetskim tržištima

Slika /slike 1/Turizam/P-H20160721000280.jpg

Uniline je prisutna gotovo na svim svjetskim tržištima i kontinentima. Jaka su europska i azijska tržišta, Južna Amerika te Rusija, a na Dalekom istoku su se etablirali kao jedan od najvećih hrvatskih turoperatora.

Predsjednik Uprave Boris Žgomba je kazao da je Uniline brend koji ima svoju snagu na tržištu. Imaju više od pet tisuća partnera te je najavio kako će ulagati u tehnološki razvoj kompanije, no kao najveću vrijednost istaknuo je ljude.   

Zadnjih se godina, kaže Žgomba, Uniline profilirao i kao destinacijska menadžment kompanija, a od 2010. nositelji je franšize jedne od vodećih europskih rent-a-car kompanija.

"Iako najviše ugošćavamo turiste u Hrvatskoj te na prostoru šire regije od Slovenije do Grčke, uključujući Rumunjsku i Bugarsku, goste dovodimo i iz cijele Europe te Rusije, a dosta radimo i s dalekim tržištima, pogotovo sjevernom i južnom Amerikom, te Kinom, Japanom, Korejom i Tajlandom gdje imamo i otvorene urede", iznosi Žgomba.

"Uniline očekuje oko 15 posto veći promet u odnosu na lanjskih gotovo 320 milijuna kuna, čime bi i ove godine, kao i lani, bio na prvom mjestu među agencijama, te prelazak 20-postotnog udjela na tržištu touroperatorskog poslovanja", kaže Žgomba.

(Hina)
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz