U SAD-u raste turistička potražnja za Hrvatskom, pa i za luksuzna putovanja

Slika /slike 1/Turizam/shutterstock_262850063_cr.jpg

Američka organizacija za luksuzna putovanja Virtuoso bilježi porast potražnje od oko 28 posto za Hrvatskom koja je u njezinom godišnjem istraživanju uvrštena među prvih 10 najbrže rastućih destinacija.

Američka organizacija za luksuzna putovanja Virtuoso bilježi porast potražnje od oko 28 posto za Hrvatskom koja je u njezinom godišnjem istraživanju uvrštena među prvih 10 najbrže rastućih destinacija, izvijestili su iz Glavnog ureda HTZ-a u povodu predstavljanja na "Virtuoso Travel Weeku" u Las Vegasu.

Virtuoso je jedna od najznačajnijih organizacija u svijetu u području luksuznih putovanja te i ove godine za brojne partnere iz svijeta u svojoj mreži od 11. do 17. kolovoza održava jubilarni, 30. Virtuoso Travel Week, za koji iz Glavnog ureda HTZ-a (Hrvatska turističke zajednice) kažu da je jedno od najznačajnijih turističkih profesionalnih poslovnih događanja na američkom kontinentu.

Ove godine događaj je imao rekordnu posjećenost, s više od 6.000 sudionika-predstavnika najutjecajnijih turističkih subjekata specijaliziranih za luksuzna i "iskustvena" putovanja iz 100 zemalja, a među njima bili su i predstavnici HTZ-a te drugi iz hrvatskog turističkog sektora, koji su održali brojne sastanke s kolegama iz SAD-a, Kanade, Latinske Amerike, Australije i Novog Zelanda i upoznali ih s novostima u hrvatskoj turističkoj ponudi.

"SAD-a je izuzetno važno tržište za hrvatski turizam s kojeg na godišnjoj razini ostvarujemo visoke dvoznamenkaste stope rasta. Potencijali daljnjeg razvoja itekako postoje, te je strateški važno jačati promotivne aktivnosti i poziciju Hrvatske na tom velikom tržištu. Sigurno je da pozitivnim trendovima pridonosi i kvalitetna suradnja s velikim touroperatorima i udruženjima, poput mreže Virtuosa koja ima partnere i suradnike u više od 50 zemalja", izjavio je direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić.

Direktorica HTZ-a predstavništva u New Yorku Ina Rodin ističe da su udružene marketinške aktivnosti s Virtuosom jedan od ključnih prioriteta promocije Hrvatske na američkom tržištu.

Dobre rezultate iz SAD-a potvrđuju i podaci u dosadašnjem dijelu godine tijekom kojeg je iz te zemlje u Hrvatsku stiglo 373 tisuće turista ili 23 posto više nego lani, dok je s gotovo 1,1 milijunom noćenja ostvaren porast od 18 posto. Sve to tržište SAD-a svrstava u najbrže rastuća emitivna tržišta za hrvatski turizam u ovoj godini.

Iz Glavnog ureda HTZ-a iznose i da je u mreži Virtuoso 17,5 tisuća turističkih savjetnika iz 50 zemalja te više od 1.700 partnera (hoteli i resorti, zrakoplovne i kompanije za krstarenja, turističke agencije i turističke zajednice) u segmentu luksuznih putovanja, a da Hrvatska osim HTZ-a u toj mreži ima još pet članova: Leonidas Travel DMC, Calvados Club, Fortuna Travel, Hotel Villa Dubrovnik i Boutique Hotel Alhambra iz sastava Lošinj Hotels&Villas.

(Hina)

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz