U prvih 6 mjeseci ove godine Fanon je izvezao 722 kamiona robe u 11 zemalja EU

Slika /slike 1/Grafovi/shutterstock_152704316_cr.jpg

Iz tvrtke Fanon ističu kako je izvoz u 2019. godini bio na razini 38% što je preko 95.000.000,00 kn u vrijednosti robe. U prvih 6 mjeseci ove godine izvezeno je 722 kamiona robe u 11 zemalja EU, od Litve do Grčke.

Tvrtka Fanon iz Petrijanca pokraj Varaždina bavi se proizvodnjom hrane za životinje i trenutno je jedan od lidera u regiji prije svega zbog inovativnosti i inovativnih proizvoda. Ne radi se o primarnim poljoprivrednim proizvodima kao što su žitarice i uljarice koje Hrvatska većinom izvozi već su to premium proizvodi za farmske životinje tzv. specijaliteti namijenjeni za naše B2B i B2C kupce. Proizvodi su zadnjih godina nagrađivani te valja istaknuti i srebrnu medalju za inovaciju na najvećem stručnom poljoprivrednom sajmu na svijetu, EuroTier u Hannoveru 2018.godine.

- Izvoz u 2019.godini je bio na razini 38% što je preko 95.000.000,00 kn u vrijednosti robe. U prvih 6 mjeseci ove godine izvezeno je 722 kamiona robe u 11 zemalja EU, od Litve do Grčke – kažu nam iz tvrtke Fanon. S obzirom na to da se ipak radi o poljoprivrednim proizvodima koji ne trpi duge transporte ove brojke su veoma zadovoljavajuće. S vlastitim voznim parkom kojeg čine 'specijalni' kamioni s mogućnosti kombiniranih isporuka (rinfuza i vreće) i svim potrebnim certifikatima za prijevoz hrane za životinje koji su u EU oni su jedina putovnica na zahtjevno europsko tržište.

- U samom početku COVID-a imali smo otežani transport robe, međutim kaskadnim isporukama uspjeli smo dostaviti s minimalnim zakašnjenjem na farme. Vjerujemo da tu ima prostora za nas jer europsko poljoprivredno tržište načinom razmišljanja i funkcioniranjem je daleko ispred našeg, pogotovo sada u vrijeme COVID-a kada svaka država još više cijeni vlastitu proizvodnju i prehrambeni sektor – kažu iz tvrtke.

Paradoks koji godinama prati hrvatsku stočarsku proizvodnju o samodostatnosti i jaki uvozni lobiji natjerali su Fanon da razmišlja van granica. - S limitiranim kretanjima teško je održavati prodajne aktivnosti dok su sajmovi i razni drugi eventovi otkazani, stoga bi HGK i ostale institucije koje 'podržavaju' izvoz trebale biti tražena podrška – zaključuju iz tvrtke Fanon.

(Lider)

Pisane vijesti | Strana tržišta | Hrvatski izvoz