U HTZ-ovoj kampanja Epic Week sudjelovalo 10 tisuća fanova

Slika /slike 1/Turizam/htz.jpg

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) završila je kampanju na društvenim mrežama "Epic Week in Croatia Returns" u kojoj je sudjelovalo više od 10 tisuća fanova iz svijeta, a u nagradnoj je igri sedmodnevni odmor iz snova u Hrvatskoj osvojio Bence Elo iz Mađarske. Iz HTZ-a ističu da koncept Epic Week kampanje sudionicima omogućava kreiranje idealnog godišnjeg odmora.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) završila je kampanju na društvenim mrežama "Epic Week in Croatia Returns" u kojoj je sudjelovalo više od 10 tisuća fanova iz svijeta, a u nagradnoj je igri sedmodnevni odmor iz snova u Hrvatskoj osvojio Bence Elo iz Mađarske, izvijestili su u srijedu iz HTZ-a.
 
HTZ je tu kampanju provodila na mrežama Facebook, Twitter i Instagram, uz mogućnost da svi koji su sudjelovali u pratećoj nagradnoj igri sami kreiraju svoj savršeni ili odmor iz snova u Hrvatskoj.
 
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić ističe da je Epic Week jedna od najpopularnijih promotivnih kampanja, koja je u pet dosadašnjih izdanja ostvarila doseg više od 60 milijuna ljudi.
 
Iz HTZ-a kažu da je Bence Elo 23-godišnji zaljubljenik u putovanja, čiji Instagram profil posvećen putovanjima prati više od 36 tisuća fanova. U Hrvatskoj je odabrao panoramski let zmajem iznad Makarske rivijere i posjet Biokovu, vožnju zip lineom u Omišu, let balonom iznad Hrvatskog zagorja, posjet uvali Zavratnica, avanturu u Parku prirode Papuk, noćenje u svjetioniku i paragliding u Buzetu.
 
Iz HTZ-a podsjećaju da koncept Epic Week kampanje sudionicima omogućava kreiranje idealnog godišnjeg odmora. Sudionici tako s popisa 219 aktivnosti odabiru one koje bi činile njihov odmor iz snova, a osim aktivnosti mogu birati i lokacije, znamenitosti, gradove, ali i okuse i drugo.
 
(Hina)

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz