U 3. Maju porinut tanker za španjolskog naručitelja

Slika /slike 1/HINA/P-H20160129000463.jpg

U Brodogradilištu 3. Maj je u petak, 29. siječnja 2016. godine, porinut tanker za prijevoz nafte, naftnih prerađevina i kemikalija Panagia Thalassini, koji se gradi za španjolsku tvrtku Marflet Marine.

U Brodogradilištu 3. Maj u petak je porinut tanker za prijevoz nafte, naftnih prerađevina i kemikalija Panagia Thalassini, nosivosti 51.000 tona, koji se u tom brodogradilištu gradi za španjolsku tvrtku Marflet Marine.

To je prvo ovogodišnje porinuće u riječkom brodogradilištu od četiri planirana i prvi od dvaju tankera istih karakteristika koji se grade za španjolskog naručitelja. Dugačak je 183 metra, širine 32 metra, visina mu je 17 metara, a plovit će pod ciparskom zastavom.

Tanker se gradi  kao novogradnja 722, pod nadzorom klasifikacijskog društva Lloyd registar, a kobilica je položena potkraj travnja 2015. godine. Kuma broda je konstruktorica i projektantica u 3. Maju Ana Tišlerić, a vrijednost mu je poslovna tajna.  

Direktor Brodogradilišta 3. Maj Domagoj Klarić rekao je da je to brodogradilište odlučno zadržati i vratiti naručitelje, koji žele svoje brodove graditi u 3. Maju te da se to sada i potvrđuje.

Direktor korporativnih komunikacija Uljanik grupe Hrvoje Markulinčić izjavio je da se 3. Maj "vraća u ritam" te da slijedi porinuće drugoga broda iz serije, zatim tankera za prijevoz asfalta za švedsku kompaniju, a potom još dvaju brodova za naručitelja iz Kanade. Lijepo je vidjeti da 3. Maj ulazi u ritam rada i porinuća i u ono što je najvažnije - dugoročnu održivost, rekao je Markulinčić. Dodao je da je vlasnicima tvrtke Marflet Marine iz Španjolske ovo treći dolazak u Hrvatsku i potvrda da je riječ o brodovlasnicima koji traže ciljanu kvalitetu, a ne veliku serijsku proizvodnju.

Na upit o isplativosti, Markulinčić je rekao da se klasična brodogradnja samo jednostavnih brodova ne isplati, ali da Uljanik grupa ima knjigu narudžbi u kojoj kombinira visoko složene i nešto jednostavnije brodove, na kojima odmara resurse. U kombinaciji se brodogradnja definitivno isplati i može biti generator gospodarstva cijele Hrvatske, ocijenio je.

Na upit hoće li Uljanik grupa 2016. završiti s dobitkom, rekao je da je poslovanje definitivno stabilno i pozitivno, a na upit u vezi s jamstvima rekao da ne postoje problemi, da brodogradilište ima svoj ritam i da je knjiga narudžbi stabilna.

(HIna)
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz