Tvrtka Altpro nastavlja svoj veliki posao u Kini

Slika /slike 1/Gospodarstvo/altpro.jpg

Tvrtka Altpro svoju svjetsku reputaciju gradi na svojim inovacijama u području željezničke signalizacije i sigurnosti te izvozi u 48 zemalja svijeta. Tvrtka se već više od 25 godina pozicionirala na tržištima jugoistočne Europi te na jugoistoku Azije, gdje je već dugi niz godina jedan od najvećih hrvatskih izvoznika. Svojim proizvodima uspjeli su otvoriti i vrata velikih tržišta Kine i Indije.

Pandemija koronavirusa u svom zagrljaju uspjela je zakočiti cijelu planetu. Naime, zbog prekida globalnih trgovinskih veza i blokade brojnih djelatnosti, recesija, koja bi mogla biti najgora u posljednjih stotinjak godina, već je na pomolu.

Procjene poput one MMF-a govore o tome kako bi globalno gospodarstvo ove godine moglo zabilježiti pad od tri posto, no, isto tako, nakon suzbijanja pandemije trebao bi uslijediti snažan i brz oporavak. MMF isto tako prognozira da bi u idućoj godini svjetsko gospodarstvo trebalo porasti za 5,8 posto, naravno, uz uvjet povlačenja pandemija do kraja 2020. godine.

Većina gospodarskih subjekata, pogotovo kad je riječ o izvoznicima, zna kako je važno preživjeti i nastaviti poslovati i u ovakvim iznimno teškim, pa i nemogućim okolnostima.

Tako tvrtka Altpro, koja svoju svjetsku reputaciju gradi na svojim inovacijama u području željezničke signalizacije i sigurnosti te izvozi u 48 zemalja svijeta, zna da ova situacija nije nimalo jednostavna. Stoga je svoje poslovanje, poput većine iskusnih kompanija, prilagodila situaciji.

Naime, tvrtka, kojoj je na čelu Zvonimir Viduka već više od 25 godina, pozicionirala se upravo na tržištima jugoistočne Europi te na jugoistoku Azije, gdje je već dugi niz godina jedan od najvećih hrvatskih izvoznika. Svojim proizvodima uspjeli su otvoriti i vrata velikih tržišta Kine i Indije.

Kad je riječ o mjerama Vlade, Viduka smatra kako su one poduzetnicima dale prostora da se stignu reorganizirati.

"Tu ima mnogo prostora za veću logistiku izvoznicima", kaže Viduka napominjući kako je u ovoj situaciji iznimno značajna dobra komunikacija s institucijama poput HGK-a, HUP-a i HBOR-a.

(Privredni vjesnik)


 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz