Turistička ponuda Splita u Amsterdamu i Parizu

Slika /slike 1/Turizam/split.jpg

Kako bi zadržali dobre turističke rezultate odnosno ostvarili daljnjeg rasta dolazaka i noćenja te produljenja sezone, Hrvatska gospodarska komora - Županijska komora Split organizira predstavljanje turističke ponuda Splita i srednje Dalmacije u Amsterdamu i Parizu, od 25. do 29. studenog ove godine.

Kako bi zadržali dobre turističke rezultate odnosno ostvarili daljnjeg rasta dolazaka i noćenja te produljenja sezone, Hrvatska gospodarska komora - Županijska komora Split organizira predstavljanje turističke ponuda Splita i srednje Dalmacije u Amsterdamu i Parizu, od 25. do 29. studenog ove godine. Uz prezentaciju turističke ponude u sklopu posjeta će se održati B2B susreti i razgovori o potencijalnoj suradnji predstavnika dalmatinskih turističkih tvrtki: putničkih agencija, hotelijera, chartera,...,  s nizozemskim i francuskim partnerima.

Prema podacima eVisitora u Hrvatskoj je u prvih osam mjeseci ove godine bilo 800 tisuća gostiju više i 1,5 milijuna noćenja više nego lani, dok je pak Splitsko-dalmatinsku županiju posjetilo 163.525 turista više nego 2018.

Splitsko-dalmatinska županija je u prvih osam mjeseci ove godine zabilježila porast dolazaka turista iz Francuske za devet posto a iz Nizozemske za sedam posto , u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Istovremeno, grad Split je posjetilo čak 15 posto  više francuskih te šest  više nizozemskih gostiju.

Francuzima je Splitsko-dalmatinska županija ove godine bila destinacija broj jedan kada je riječ o Hrvatskoj, dok su francuski gosti na šestom mjestu prema broju dolazaka i noćenja na području  Splitsko dalmatinske županije  s 141.404 dolaska i 614.004 noćenja u prvih osam mjeseci 2019.godine. "Što se tiče Nizozemske brojke su skromnije, stoga je i ovaj posjet prilika za veće Otvaranje prema nizozemskom tržištu i privlačenje novih turista.

Ono što je posebno značajno je da porast dolazaka francuskih i nizozemskih turista kako u Split tako i na područje Županije bilježimo i u predsezoni, primjerice ove godine posebno u travnju, čime gosti iz ovih zemalja doprinose većoj popunjenosti van udarnih turističkih mjeseci i produljenju sezone", naglasio je Tomaš.

Posjet je inicirala Strukovna grupacija putničkih agencija HGK  ŽK Split na čelu s predsjednikom Draganom Kostadinovićem, a realizira se u suradnji s turističkim zajednicama Splitsko-dalmatinske županije i grada Splita te uz organizacijsku potporu predstavništava Hrvatske turističke zajednice u navedenim gradovima.

(Privredni vjesnik)

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz