Tri desetljeća Lemaxa u znaku širenja i investicija

Slika /slike 1/Turizam/lemax.jpg

Hrvatska IT tvrtka specijalizirana za turistički softver "Lemax", uz hrvatsko,posluje na još deset tržišta uključujući SAD, Meksiko, Novi Zeland, Italiju, Maleziju, Tajland i druga. U Tajlandu je 2018. potpisao svoj najveći ugovor s njihovom najvećom turističkom agencijom Asian Trails. U sklopu tog posla podržava više od 700 zaposlenika i preko 4.000 partnera na osam tržišta.

Hrvatska  IT tvrtka specijalizirana za turistički softver "Lemax" obilježava 30 godina rada nastavkom investicija, zapošljavanja i globalnog širenja, posebice u segmentu rješenja za touroperatore i turističke agencije.

"Tvrtku u potpuno hrvatskom vlasništvu osnovali smo u Šibeniku, s podružnicom u Zagrebu 1990. godine, otkada smo prošli brojne transformacije i stalno širenje poslovanja po svijetu", kaže za Hinu direktor Lemaxa Mate Kostovski.

Uz hrvatsko, Lemax posluje na još deset tržišta uključujući SAD, Meksiko, Novi Zeland, Italiju, Maleziju, Tajland i druga. U Tajlandu je 2018. potpisao svoj najveći ugovor s njihovom najvećom turističkom agencijom Asian Trails. U sklopu tog posla podržava više od 700 zaposlenika i preko četiri tisuće partnera na osam tržišta.

U 2018. Lemax je svoja rješenja uveo i u najvećem domaćem touroperatoru Atlasu, a nakon ugovora s Asian Trailsom postao je zanimljiviji stranim vrhunskim stručnjacima. Lemaxu predstoji velik broj novih projekata i investicijski ciklus tijekom kojeg do 2023. planira 10 milijuna eura ulaganja u moderniju arhitekturu, a najviše u izdvajanje monolitne aplikacije u mikroservise (refaktoring).

Kostovski smatra da turizam mora ubrzati uvođenje tehnološki naprednih poslovnih modela. Upozorava kako se u turizmu mnogi još čvrsto drže postojećih poslovnih modela smatrajući ih dovoljnima i zadovoljavajućima. To po njegovim riječima ne čudi s obzirom da turizam stalno i relativno brzo raste, no ipak misli da će promjene u ponašanju turista, kao i klimatske promjene te one u osviještenosti o socio-političkim uvjetima tražiti redefiniranje poslovnih modela turističkih agencija i touroperatora.

O poslovanju Lemaxa otkriva da je 2018. završio s 1,85 milijuna eura prihoda, što je 85 posto više nego 2017., dok za 2019. još nema konačnih podataka, ali očekuje nastavak rasta prihoda. U 2020. uz otvaranje globalnih ureda i jačanja brenda na tržištu Lemax planira povećati broj zaposlenih na 130, sa 85 koliko ih je bilo krajem prošle godine.

(Hina)

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz