Surf‘n‘Fries krenuo u osvajanje američkog tržišta

Slika /slike 1/Grafovi/shutterstock_152704316_cr.jpg

Hrvatski franšizni lanac Surf'n'Fries otvorio je prvi dućan u SAD-u. Surf'n'Fries danas ima više od 70 franšizera u skoro dvadeset zemalja svijeta u Austriji, Njemačkoj, Norveškoj, Irskoj, Rumunjskoj, Švedskoj, Iranu, UAE, Vijetnamu, Južnoafričkoj Republici te Sloveniji, Mađarskoj, BiH i Crnoj Gori. U ovoj godini bit će otvoreni lokali i u Kuvajtu, Australiji i Indiji.

Hrvatski franšizni lanac Surf'n'Fries, koji su pokrenuli Riječani Andrija Čolak i Denis Polić, otvorio je prvi dućan u SAD-u kao rezultat suradnje s najvećim maloprodajnim lancem Walmart. Kako je na Facebooku objavio Andrija Čolak tijekom idućih pet godina planiraju ih otvoriti još 300 dućana.

"Stigao je i taj dan! Surf'n'Fries je krenuo u osvajanje Amerike!!! Ovo je prvi od planiranih 300+ dućana koji se otvorio na današnji dan. Zadnjih godinu i pol dana danonoćno smo radili na otvaranju američkog tržišta. Još krajem prošle godine uspjeli smo potpisati ugovor s Walmartom, najvećim retail-lancem na svijetu, u kojem otvaramo naše dućane. Do sada ni jednom europskom brandu nije pošlo za rukom dobiti ugovor s Walmartom, a kamoli graditi nacionalni QSR lanac u Americi. Mi smo uspjeli zbog pravog timinga, pravih ljudi s kojima smo radili i koncepta u koji smo beskrajno vjerovali. Bili smo voljni napraviti mnoge promjene, poput proširenja menija u takozvani 'full menu', što znači da imamo sve, od doručka, preko chicken burgera, pa do deserta.

Također, zbog specifičnosti tržišta morali smo promijeniti i ime jer 'surf' u Americi podrazumijeva riblje proizvode, a naše pozicioniranje je u 'chicken' segmentu, tako je nastala 'surfajuća kokoš' odnosno SURFIN' CHICKEN (to nije bila nimalo laka odluka). Trenutno je u procesu otvaranja 12 lokacija, od toga 10 u Texasu i dvije u Kaliforniji. Za sada je odaziv franšizera izvrstan jer pred potpisom imamo još 50 lokacija.

U planu je otvaranje više od 300 lokacija u sljedećih 5 godina samo u Walmartu, planiramo razvijati i druge formate, poput drive througha i sl. Sve to smo odradili vlastitim snagama, bez vanjskog financiranja, u doba kada su nam svi dućani bili pozatvarani zbog pandemije te su nam prihodi bili ravni nuli. Nevjerojatno je koliko se može postići s jako malo samo ako nešto dovoljno jako želiš i vjeruješ (i ne odustaješ dok luđački guraš naprijed).

Ništa od ovoga ne bi bilo moguće bez naših franšizera koji su vjerovali u brend, koncept i nas, pa im zato veliko hvala! Također, veliko hvala svima koji su bili uz nas zadnjih 12 godina i trpjeli poprilično lude ideje, ali, evo, nekad se i najluđe ideje ostvare. Huh, sad mi je lakše jer sam morao šutjeti o ovome mjesecima..." objavio je Čolak na Facebooku.

Surf'n'Fries danas ima više od 70 franšizera u skoro dvadeset zemalja svijetau - Austriji, Njemačkoj, Norveškoj, Irskoj, Rumunjskoj, Švedskoj, Iranu, Ujedinjenim Arapskim Emiratima, Vijetnamu, Južnoafričkoj Republici te susjednim zemljama - Sloveniji, Mađarskoj, Bosni i Hercegovini te Crnoj Gori. U ovoj godini bit će otvoreni lokali i u Kuvajtu, Australiji i Indiji. Prošle godine potpisali su ugovor s Rapid Retail tvrtkom iz Velike Britanije, gdje je Rapid Retail kao njihov franšizer postavio Surf'n'Fries kućice na mnoge europske stadione diljem Velike Britanije i Francuske.

(Lider)

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz